Thaki Black Mahogany Coffee Table 100x60
+£ (shipping costs)
FREE DELIVERY On standard delivery service
This item has been successfully added to your basket
Successfully added to your basket !
Free returns within 30 days
Free returns within 60 days
100% Money Back Guarantee
100% Money Back Guarantee
2 Years Warranty
2 Years Warranty
Rated 4.6/5 by our customers
Rated 4,7/5 by our customers
Thaki Black Mahogany Coffee Table 100x60

Thaki Black Mahogany Coffee Table 100x60

Wood protected with a varnish
The ethnic style revisited
Co-ordinates well with other items from the Thaki collection
Comes pre-assembled


InStock
new
£ 249
RRP £325
Add to my basket
Free delivery


Free returns within 60 days
2 Years Warranty
Designed by Tikamoon
Shop Safely
Description

For your living room, opt for this coffee table in painted javan wood ...

Its simple, yet refined design will be inviting for your guests! Highly practical, it is equipped with 4 drawers and a lower shelf. Plenty of space for your magazines, remotes and other accessories.

This rectangular coffee table is part of the Thaki black collection: a series of oriental-inspired furniture for a zen interior!

WHAT OUR CUSTOMERS SAY
Customer ratings (77 customers)
Jade S from Fareham, UK Mainland, the July 06, 2020

« I love this coffee table; it goes perfectly with our other furniture, it?s sturdy and excellent quality. »
« I love this coffee table; it goes perfectly with our other furniture, it?s sturdy and excellent quality. »
Olatokunbo O from Milton Keynes, UK Mainland, the May 13, 2020

« Like like like, a lot »
« Like like like, a lot »
Andrea V. from Portishead, UK Mainland, the February 21, 2020

« Bought to use as a stand for a chest - plenty sturdy enough to hold the heavy wooden chest. »
« Bought to use as a stand for a chest - plenty sturdy enough to hold the heavy wooden chest. »
Rachel D. from Fareham, UK Mainland, the July 27, 2019

« Looks beautiful, sturdy and easy to assemble. will purchase more pieces. 😊 »
« Looks beautiful, sturdy and easy to assemble. Will purchase more pieces. 😊 »
Rachel D from , , the July 27, 2019

« Looks beautiful, sturdy and easy to assemble. will purchase more pieces. ð??? »
« Looks beautiful, sturdy and easy to assemble. Will purchase more pieces. ð??? »
Terry B. from Warrington, UK Mainland, the April 20, 2019

« It?s a beautiful coffee table for the use in any home »
« It?s a beautiful coffee table for the use in any home »
Terry B from , , the April 20, 2019

« It?s a beautiful coffee table for the use in any home »
« It?s a beautiful coffee table for the use in any home »
Francis J. from Denny, UK Mainland, the December 27, 2018

« Ellegant and well made table »
« Ellegant and well made table »
Francis J from , , the December 27, 2018

« Ellegant and well made table »
« Ellegant and well made table »
Marilyn S. from Twyford , Winchester, Hants, UK Mainland, the June 03, 2018

« Very good quality and solid piece »
« Very good quality and solid piece »
Marilyn S from , , the June 03, 2018

« Very good quality and solid piece »
« Very good quality and solid piece »
Beth M from , , the March 12, 2018

« Excellent quality looks more expensive than it was. would recommend others to buy »
« Excellent quality looks more expensive than it was. Would recommend others to buy »
Beth M. from Burnopfield, UK Mainland, the March 12, 2018

« Excellent quality looks more expensive than it was. would recommend others to buy »
« Excellent quality looks more expensive than it was. Would recommend others to buy »
roger w from , , the February 19, 2018

« Very good quality and easy to put together »
« very good quality and easy to put together »
Roger W. from Plymouth, UK Mainland, the February 19, 2018

« Very good quality and easy to put together »
« very good quality and easy to put together »
Sandra A from , , the February 05, 2018

« Beautifully make and put togetherlove it »
« Beautifully make and put togetherLove it »
Sandra A. from London, UK Mainland, the February 05, 2018

« Beautifully make and put togetherlove it »
« Beautifully make and put togetherLove it »
Vladimir M from , , the November 25, 2017

« Good quality and nice design »
« Good quality and nice design »
Vladimir M. from Reading, UK Mainland, the November 25, 2017

« Good quality and nice design »
« Good quality and nice design »
Ian C from , , the December 25, 2015

« Great table and good value »
« Great table and good value »
Ian C. from Bridgwater, UK Mainland, the December 25, 2015

« Great table and good value »
« Great table and good value »
Pamela s from , , the October 03, 2015

« This table is excellent, pricey , but looks really stylish. we had looked for a dark wood coffee table with drawers for months and although this is black, fits well with our decor. it is self assembly but easy enough to do. »
« This table is excellent, pricey , but looks really stylish. We had looked for a dark wood coffee table with drawers for months and although this is black, fits well with our decor. It is self assembly but easy enough to do. »
Pamela S. from Haverfordwest, UK Mainland, the October 03, 2015

« This table is excellent, pricey , but looks really stylish. we had looked for a dark wood coffee table with drawers for months and although this is black, fits well with our decor. it is self assembly but easy enough to do. »
« This table is excellent, pricey , but looks really stylish. We had looked for a dark wood coffee table with drawers for months and although this is black, fits well with our decor. It is self assembly but easy enough to do. »
Christopher H from , , the March 27, 2015

« Good product,very well packed »
« Good product,very well packed »
Christopher H. from Kimberley, Nottingham, UK Mainland, the March 27, 2015

« Good product,very well packed »
« Good product,very well packed »
Natasha L from Glasgow, UK Mainland, the June 22, 2020

« The table was damaged, probably in the transport, still it looked like it is easily damaged. the table top was actually made of mdf and very soft. the handle was loos in the box. doesn't appear to be a great quality. »
« The table was damaged, probably in the transport, still it looked like it is easily damaged. The table top was actually made of MDF and very soft. The handle was loos in the box. Doesn't appear to be a great quality. »


Julie from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback. Please accept our apologies your table was damaged during the delivery process. We are currently redesigning our packaging to offer better protection. In the product description on our website, it does state this table is crafted from Javan Wood MDF Panels.
Thank you for your feedback. Please accept our apologies your table was damaged during the delivery process. We are currently redesigning our packaging to offer better protection. In the product description on our website, it does state this table is crafted from Javan Wood MDF Panels.
Susan T. from Fladbury, UK Mainland, the January 03, 2020

« The table had a few faults. the were dents in the table top and sanding marks. »
« The table had a few faults. The were dents in the table top and sanding marks. »


Quality Management from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback. We can see your issue was resolved with our customer service and hope you were satisfied with our after sales care.
Thank you for your feedback. We can see your issue was resolved with our customer service and hope you were satisfied with our after sales care.
Susan T from , , the January 03, 2020

« The table had a few faults. the were dents in the table top and sanding marks. »
« The table had a few faults. The were dents in the table top and sanding marks. »
Lynn C from , , the December 06, 2016

« Very poor quality »
« very poor quality »


Julie from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback. We can see your issue was resolved with our customer service and hope you are satisfied with your replacement. Should you require further assistance, please do not hesitate to get back in touch.
Thank you for your feedback. We can see your issue was resolved with our customer service and hope you are satisfied with your replacement. Should you require further assistance, please do not hesitate to get back in touch.
Lynn C. from Durham, UK Mainland, the December 06, 2016

« Very poor quality »
« very poor quality »


Julie from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback. We can see your issue was resolved with our customer service and hope you are satisfied with your replacement. Should you require further assistance, please do not hesitate to get back in touch.
Thank you for your feedback. We can see your issue was resolved with our customer service and hope you are satisfied with your replacement. Should you require further assistance, please do not hesitate to get back in touch.
Damien B. from Bohain En Vermandois, France, the January 09, 2020

« Meets my expectations, quality furniture, beautiful finishes »
« conforme à mes attentes, meuble de qualité, belles finitions »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jacques O. from Saint-evarzec, France, the September 03, 2019

« Product compliant and easy to assemble. »
« Produit conforme et facile à monter. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
JACQUES O from , , the September 03, 2019

« Compliant product and easy to assemble. »
« Produit conforme et facile à monter. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
fazia r from , , the August 07, 2019

« Product conforms to the photo on the site. »
« Produit conforme à la photo sur le site. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Fazia R. from Paris, France, the August 07, 2019

« Product conform to the photo on the site. »
« Produit conforme à la photo sur le site. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
nadine c from , , the May 02, 2019

« Good quality »
« Bonnes qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nadine C. from Fontaine Le Comte, France, the May 02, 2019

« Good quality »
« Bonnes qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Daniel W. from Strasbourg, France, the February 03, 2019

« Superb product »
« Superbe produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sabine R. from Zingst, Deutschland, the January 04, 2019

« This is a wonderful coutisch for not so decent people. quite fix you can stuff everything in the drawers. super practical and great quality !!! »
« Das ist ein wunderbarer Coutisch für nicht so ganz ordentliche Leute. Ganz fix kan man alles in die Schubladen stopfen. Superpraktisch und tolle Qualität !!! »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Laetitia M. from Levallois Perret, France, the September 26, 2018

« Beautiful table, very practical thanks to these drawers »
« Belle table, très pratique grâce à ces tiroirs »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Melanie T. from Bernhardswald, Deutschland, the September 19, 2018

« Everything impeccable. maybe something scratch sensitive. time will tell. »
« Alles einwandfrei. Möglicherweise etwas kratzempfindlich. Das wird sich zeigen. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Martine D. from Cassis, France, the August 23, 2018

« Magnificent »
« Magnifique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Paraskevi N. from Bad Vilbel, Deutschland, the April 06, 2018

« Top quality; i initially thought that the table would scratch quickly, but no .. it is sturdy. »
« Top Qualität; ich hatte anfangs bedenken, dass der Tisch schnell verkratzen würde, aber nein.. er ist robust. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Chantal G. from Saint-denis, France, the October 29, 2017

« Coffee table consistent with what was expected: very nice quality of wood and very nice finishes. »
« Table basse conforme à ce qui était attendu: très belle qualité de bois et très jolies finitions. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gérard M. from Pernes Les Fontaines, France, the October 13, 2017

« The product is what we expected. »
« Le produit correspond à ce que nous attendions. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Cataldo M. from Oppede, France, the May 27, 2017

« Quality table and well finished. very well packaged. »
« table de qualité et bien finie.Très bien emballée. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Christine Q. from Paris, France, the August 16, 2016

« The coffee table is exactly his presentation on the site! beautiful finish and very easy assembly! »
« La table basse correspond tout à fait à sa présentation sur le site ! belle finition et montage très aisée ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Genevieve C. from Le Treport, France, the June 15, 2016

« Perfect conform to the model »
« parfait conforme au modele »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Laurence P. from Biscarrosse, France, the June 15, 2016

« Very nice rendering. easy to assemble. no surprise »
« Très jolie rendu . Facile à monter . Pas de surprise »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sandrine L. from Malakoff, France, the February 04, 2016

« The varnish is much brighter than the photos but the furniture is really beautiful. by cons, the table top makes small scratches right away! it is advisable in the instructions to pass a layer of protection but at this price, we regret having to do it ourselves. »
« Le vernis est beaucoup plus brillant que sur les photos mais le meuble est vraiment beau. Par contre, le plateau de la table fait des petites rayures tout de suite ! Il est conseillé dans la notice de passer une couche de protection mais à ce prix là, on regrette d'avoir à le faire nous-mêmes. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Esthel B. from Vaux Sur Vienne, France, the February 03, 2016

« Table very easy to assemble and very well packaged for transport »
« Table très facile à monter et très bien emballé pour le transport »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Robert B. from Köln, Deutschland, the September 09, 2015

« The quality of the product is top. the side table looks discreetly antique by the ornaments at the two head ends. i'm really happy. the two drawers on the sides are super practical. »
« Die Qualität des Produkt ist Top. Der Beistelltisch wirkt durch die Verzierungen an den beiden Kopfenden dezent Antik. Bin wirklich sehr zufrieden. Auch die jeweils beiden Schubladen an den Seiten sind superpraktisch. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Jessye C. from Villeurbanne, France, the April 04, 2015

« Very satisfied with the qualityeasy to assemble »
« Très satisfait de la qualitéFacile à monter »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Claudine D. from Villeneuve Sur Lot, France, the February 14, 2020

« No comment »
« No comment »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nicole C. from Croisilles, France, the October 03, 2019

« The table is purple in the photo, i received a black after phoning it did not tell me she was black! but easy to change. attention anyway to your photos, it's misleading »
« La table est violette sur la photo, j'ai reçu une noire après avoir téléphoné on ne m'a pas dis qu'elle était noire !!! Mais facilité pour changer. Attention quand même à vos photos, c'est trompeur »


Justine from Tikamoon answered :
Hello, thank you for your return, the series Thaki Black is indeed a series tinted black. We will be sure to put your comment to our service. cordially
Bonjour nous vous remercionsd e votre retour, la série Thaki Black est en effet une série teintée noire. Nous ne manquerons pas de remonter votre remarque auprès de notre service concerné. cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
André E. from 95410 - Groslay, France, the January 29, 2019

« Product corresponding perfectly to our attentrès good rendering »
« produit correspondant tout à fait à notre attentetrès bon rendu »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jacques P. from Erbray, France, the December 21, 2018

« Nice table easy to assemble, however, is scratched very very quickly. »
« Jolie table facile à monter, cependant, se raye très très vite. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Georges T. from Corbas, France, the March 28, 2018

« Good product maintenance a difficult on the pateau »
« bon produit entretien un difficile sur le pateau »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Justine L. from Viroflay, France, the March 15, 2018

« Coffee table quite fragile, but very beautiful. »
« Table basse assez fragile, mais très belle. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pascale M. from Caumont, France, the December 20, 2017

« Nice table but fragile tray is easily scratched. »
« Jolie table mais plateau fragile se raye facilement. »


Justine from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return. If you do not have the possibility to put a protection we advise the restoration wax. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour. Si vous n'avez pas la possibilité de mettre une protection nous vous conseillons la cire de restauration. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nadine B. from Le Mans, France, the April 07, 2016

« The article is of quality and easy to assemble. however, i would like some advice on the maintenance of this piece of furniture. »
« L'article est de qualité et facile à monter. Toutefois, j'aimerais avoir un conseil sur l'entretien de ce meuble. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gérard G. from 94400 - Vitry Sur Seine, France, the July 06, 2015

« Meets my expectations »
« Conforme à mes attentes »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Joêlle B. from Paris, France, the February 05, 2015

« Promessses are held as to the quality of the product.i regret some defects of it !!! »
« Les promessses sont tenues quant à la qualité du produit.Je regrette quelques défauts de celui-ci !!! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Eladio V from Candanchú, Spain, the September 12, 2020

« The finish is a bit rough, the table came with a stain. the return or exchange process is complicated. »
« El acabado es un poco basto, la mesa llegó con una mancha. El proceso de devolución o cambio es complicado. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Jean Jacques B from Bourges, France, the August 12, 2020

« The product arrived badly damaged »
« Le produit est arrivé très endommagé »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, thank you for leaving your review and we are sorry for the problems encountered with your order. We will not fail to return the information to the service concerned. Our customer service having set up the exchange of furniture, we hope that they will bring you satisfaction and wish you good use. Sincerely, Julie Tikamoon.
Bonjour nous vous remercions d'avoir laissé votre avis et sommes navrés des soucis rencontrés sur votre commande. Nous ne manquerons pas de remonté l'information auprès du service concerné. Notre service client ayant mis en place l'échange des meubles, nous espérons qu'ils vous apporteront satisfaction et vous en souhaitons bon usage. Cordialement Julie Tikamoon.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Mireille D from Les Pennes Mirabeau, France, the August 02, 2020

« Damaged angle »
« Angle abîmé »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to leave us a review and we are sorry for this concern. Our customer service has not been informed, we invite you to send photos to [email protected] in the context of opening an after-sales service. Sincerely, Julie Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et sommes navrés pour ce souci. Notre service clients n'en ayant pas été informé, nous vous invitons à lui envoyer des photos sur [email protected] dans le cadre de l'ouverture d'un dossier SAV. Cordialement, Julie Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
GOD M from Pont Sainte Maxence, France, the April 22, 2020

« The table quickly scratches on its tray, no good protection, but very pretty design. »
« La table se raye très vite sur son plateau ,pas de bonne protection.Mais très jolie design . »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. We will not fail to report your remark to our manufacturing department. Do not hesitate to contact our customer service who can advise you on the maintenance of our painted furniture, you will also find a dedicated page on our site: https://www.tikamoon.com/ins-mati-re-et- maintenance-95.htm Remaining at your service, Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Nous ne manquerons pas de remonter votre remarque auprès de notre service fabrication. N'hésitez pas à contacter notre service client qui pourra vous conseiller sur l'entretien de nos meubles peints, vous trouverez également une page dédiée sur notre site: https://www.tikamoon.com/ins-mati-re-et-entretien-95.htm Restant à votre écoute, Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Lydie M. from Blainville Sur Mer, France, the February 10, 2020

« The furniture seems very fragile in use »
« Le meuble paraît très fragile à l?usage »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for taking the time to leave us a notice on your order and we are sorry for the concern encountered on your furniture. You have contacted our customer service following the damage encountered during transport on your furniture, it has set up the exchange of the product following your request. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre commande et sommes navrés du souci rencontré sur votre meuble. Vous avez pris contact avec notre service clients suite aux dégâts rencontrés lors du transport sur votre meuble, celui-ci à mis en place l'échange du produit suite à votre demande. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
MARYSE C from , , the July 12, 2019

« Defect on a leg the hole was drilled in the wrong place my husband was forced to tinker with the leg to fix it to the table top »
« Défaut sur un piedle trou a été percé au mauvais endroit mon mari a été obligé de bricoler le pied pour le fixer au plateau de la table »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for your feedback regarding your order. Our customer service having not been informed of this concern, we invite you to send us photos by email at [email protected] cordially
Bonjour, Nous vous remercions de votre retour concernant votre commande. Notre service clients n'ayant pas été informé de ce souci nous vous invitons à nous adresser des photos par email à [email protected] Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Maryse C. from Carnac, France, the July 12, 2019

« Fault on one foot, the hole was pierced in the wrong place; my husband was forced to tinker his foot to fix it to the table top »
« Défaut sur un pied;le trou a été percé au mauvais endroit; mon mari a été obligé de bricoler le pied pour le fixer au plateau de la table »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for your feedback on your order. Our customer service has not been informed of this concern so we invite you to send us photos by email at [email protected] cordially
Bonjour, Nous vous remercions de votre retour concernant votre commande. Notre service clients n'ayant pas été informé de ce souci nous vous invitons à nous adresser des photos par email à [email protected] Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Therese B from Grandcamp, France, the August 18, 2020

« Disappointed damaged table to packaging »
« Déçu table abîmé à l'emballage »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for your opinion and we are sorry for the concern encountered following the unpacking of your order. As customer service has not been informed, we invite you to send photos of your table to [email protected] so that an after-sales service file can be opened. Sincerely, Julie Tikamoon.
Bonjour, nous vous remercions pour votre avis et sommes navrés pour le souci rencontré suite au déballage de votre commande. Le service client n'en ayant pas été informé, nous vous invitons à lui adresser des photos de votre table à l'adresse [email protected] afin qu'un dossier SAV soit ouvert. Cordialement, Julie Tikamoon.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Doris L from Bruges, France, the July 06, 2020

« The table arrived in bad condition »
« La table est arrivée en mauvais etat »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for taking the time to leave us a notice and we are sorry for this concern encountered on your article. Our customer service has not been informed, we invite you to send them photos as part of the opening of a service file. Sincerely, Julie Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et sommes navrés pour ce souci rencontré sur votre article. Notre service clients n'en ayant pas été informés, nous vous invitons à lui envoyer des photos dans le cadre de l'ouverture d'un dossier SAV. Cordialement, Julie Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
ROBERT K from , , the August 16, 2019

« The wood of the furniture remains very fragile because it is soft wood of course it is necessary to put in addition a glass protection on it otherwise the table will be found immediately scratched as soon as you put something on it »
« Le bois du meuble reste très fragile car c'est du bois tendre bien entendu il faut mettre en plus une protection en verre dessus sinon la table se retrouve aussitôt rayé dès qu'on pose quelque chose dessus »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return. In a constant concern to improve our products, we will not fail to pass on information to the manufacturing department. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour. Dans un souci constant d'amélioration de nos produits, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès du service fabrication. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Robert K. from Cherbourg Octeville, France, the August 16, 2019

« The wood of the furniture is very fragile because it is soft wood of course it is necessary to put in more glass protection on it otherwise the table is immediately scratched as soon as we put something on it »
« Le bois du meuble reste très fragile car c'est du bois tendre bien entendu il faut mettre en plus une protection en verre dessus sinon la table se retrouve aussitôt rayé dès qu'on pose quelque chose dessus »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return. In a constant effort to improve our products, we will not fail to report the information to the manufacturing department. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour. Dans un souci constant d'amélioration de nos produits, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès du service fabrication. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Thomas L. from Sartrouville, France, the December 04, 2018

« The bottom tray is badly stuck with the feet, which gives a space of 1cm / 1.5cm. it's very cheap for a piece of furniture at this price. huge disappointment. »
« Le plateau de bas s'incruste mal avec les pieds, ce qui donne un espace de 1cm / 1,5cm. ça fait très cheap pour un meuble à ce prix. Grosse déception. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello. We are sorry for the worry on your coffee table. Our customer service has not been informed we offer you to send us the pictures of your concern so that we can open a file SAV. cordially
Bonjour. Nous sommes navrés du souci rencontré sur votre table basse. Notre service clients n'ayant pas été informé nous vous proposons de nous adresser les photos de votre souci afin que nous puissions ouvrir un dossier SAV. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Emma T. from Aix En Provence, France, the October 25, 2016

« Product arrived in poor condition clearly of poor quality. »
« Produit arrivé en mauvais état clairement de piètre qualité. »


Maxence from Tikamoon answered :
Hello Thank you for your return. I note that our customer service has refunded your order. We remain at your disposal.
Bonjour Merci pour votre retour. Je constate que notre service client a procédé au remboursement de votre commande. Nous restons à votre écoute.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Thomas Z. from Holzwickede, Deutschland, the December 25, 2014

« Poor workmanship. »
« mangelhafte schlechte verarbeitung. »


Qualitätsmanagement from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback. The table has now been completely reworked, so that we can now exclude quality fluctuations.
Wir danken Ihnen für Ihr Feedback. Der Tisch ist mittlerweile vollständig überarbeitet worden, so das wir Qualitätsschwankungen nun ausschliessen können.

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review

Product details
Material : Java Wood
Dimension : W 100 x D 60 x H 35 cm
Weight : 23 kg

Dissemblable

Drawer dimensions: H 6 x W 32 x D 22 cm *

on wooden sliders

Shelf dimensions: H 12 x W 90 x D 55 cm *

 

Structure in javan wood, MDF panels

 

* key dimensions

 

Assembled furniture, base to be assembled

Shipping
Available - Delivery within 4 months
Delivery : free
> Small Parcels: (less than 35 kg)
- Delivery via Parcelforce to your door
- Driver will leave a card on delivery attempt

> Large & Heavy Items:
- 2-Man delivery into the room of choice (up to 2nd floor)
- The delivery company will contact you to book a delivery slot
- Deliveries from Monday to Friday between 8:00am-9:00pm
Product care

To preserve, clean and revive the shine of your wooden furniture, we advise you to simply use a dust remover.

Learn more : our furniture maintenance guide





3 Lanterns Maja
3 Lanterns Maja
£80
Thaki Black TV Stand in Solid Mahogany 170
Thaki Black TV Stand in Solid Mahogany 170
£549
Thaki Black Mahogany Console 130
Thaki Black Mahogany Console 130
£249
Thaki Black Mahogany Wardrobe 180
Thaki Black Mahogany Wardrobe 180
£599
Mina natural Rattan Chair
Mina natural Rattan Chair
£115
Thaki Black Mahogany TV Stand 140 cm
Thaki Black Mahogany TV Stand 140 cm
£449
Thaki Black Mahogany Console 80
Thaki Black Mahogany Console 80
£199
You might also like
Oliver Sheesham Coffee Table 110x75
Oliver Sheesham Coffee Table 110x75
Flash Sale -15%
£379 £449
Bonnie Sheesham Coffee Table 120x68
Bonnie Sheesham Coffee Table 120x68
£329
Metric Sheesham Coffee Table 115x70
Metric Sheesham Coffee Table 115x70
Flash Sale -20%
£225 £285
Niels Sheesham Coffee Table 115x60
Niels Sheesham Coffee Table 115x60
£349
Lancelot Elm and Metal Coffee Table 140x80
Lancelot Elm and Metal Coffee Table 140x80
Flash Sale -15%
£509 £599
Judit Metal Coffee Table 120x70
Judit Metal Coffee Table 120x70
£475
Kwad Teak Coffee Table 100x60
Kwad Teak Coffee Table 100x60
Flash Sale -15%
£209 £249