Teak TV Unit Jonàk 140
+£49.90 (shipping costs)
FREE DELIVERY On standard delivery service
This item has been successfully added to your basket
Successfully added to your basket !
Free returns within 30 days
Free returns within 60 days
100% Money Back Guarantee
100% Money Back Guarantee
2 Years Warranty
2 Years Warranty
Rated 4.6/5 by our customers
Rated 4,7/5 by our customers
Teak TV Unit  Jonàk 140

Teak TV Unit Jonàk 140

Solid wood, natural and durable
Pre-drilled back for cable routing
Comes pre-assembled


InStock
new
£ 375
RRP £479
Add to my basket
Shipping £49.90


Free returns within 60 days
2 Years Warranty
Designed by Tikamoon
Shop Safely
Description

Our Jonàk TV stand is made from raw natural teak. A great storage unit, its 2 sliding doors reveal as shelf that has the capacity to keep all your items close to hand. 

 

It will be the perfect new focal point of a living room, where it will enhance the style of the space. Its Scandinavian design is characterised by its angled feet and squared geometric lines. But it also has a few original touches, such as the natural finish of the raw teak wood and the detailing of the metal handles.

This piece is part of the Jonák Scandinavian collection, a selection of contemporary furniture for living room. The collection includes a coffee table, sideboard, TV stand, chair and dining table, all of which can combine to create a vintage living room look. Add some decorative accessories to complete the look, such as the Lison vases, the Anton pot and the Mari rug seen in this image.

WHAT OUR CUSTOMERS SAY
Customer ratings (103 customers)
Rachel A from Bourne, UK Mainland, the June 30, 2020

« We?d been looking for a low unit for our record player for a while. we love the simple design and the doors hide the amps etc inside the unit. it?s perfect! »
« We?d been looking for a low unit for our record player for a while. We love the simple design and the doors hide the amps etc inside the unit. It?s perfect! »
Gerard S from Richmond, Surrey, UK Mainland, the June 19, 2020

« The teak tv unit is splendid - just what i wanted. »
« The teak TV unit is splendid - just what I wanted. »
Charlotte C from Newcastle Upon Tyne, UK Mainland, the June 19, 2020

« This is actually a nice little tv cabinet for the money. the doors are a bit wobbly, and it's not finely made, but has a nice midcentury feel. i would however urge you to buy a can of clear wax to treat the wood after you have assembled the unit (which is very easy). it transforms it from an untreated, rather rough looking product to a much nicer piece of furniture. and it protects the wood from water damage. so yes, needs a little bit of tlc, but will be worth it. i used fiddes supreme jacobean wood wax - 400ml which was good when the smell disappeared. delivery and service from this company was fine, even under covid lockdown. wld recommend. »
« This is actually a nice little TV cabinet for the money. The doors are a bit wobbly, and it's not finely made, but has a nice midcentury feel. I would however urge you to buy a can of clear wax to treat the wood after you have assembled the unit (which is very easy). It transforms it from an untreated, rather rough looking product to a much nicer piece of furniture. And it protects the wood from water damage. So yes, needs a little bit of TLC, but will be worth it. I used FIDDES SUPREME JACOBEAN WOOD WAX - 400ML which was good when the smell disappeared. Delivery and service from this company was fine, even under COVID lockdown. Wld recommend. »
Daniel B from London, UK Mainland, the June 15, 2020

« Very happy with this tv unit, the wood is of a great quality and actually had fun varnishing it! »
« Very happy with this TV unit, the wood is of a great quality and actually had fun varnishing it! »
Walfred T from Cambridge, UK Mainland, the June 11, 2020

« High quality and looks great. good value for money. »
« High quality and looks great. Good value for money. »
Belinda G from , , the August 24, 2019

« We replaced our 25 year old tv unit and are extremely pleased with the look and quality of this. »
« We replaced our 25 year old TV unit and are extremely pleased with the look and quality of this. »
Belinda G. from Barnstaple, UK Mainland, the August 24, 2019

« We replaced our 25 year old tv unit and are extremely pleased with the look and quality of this. »
« We replaced our 25 year old TV unit and are extremely pleased with the look and quality of this. »
David F from , , the August 15, 2019

« Very nice tv stand and excellent quality would use this company again and definitely recommend to anyone »
« Very nice TV stand and excellent quality would use this company again and definitely recommend to anyone »
David F. from Fife, UK Mainland, the August 15, 2019

« Very nice tv stand and excellent quality would use this company again and definitely recommend to anyone »
« Very nice TV stand and excellent quality would use this company again and definitely recommend to anyone »
Nicola M from , , the June 01, 2019

« Lovely tv stand, looks really nice and excellent quality. »
« Lovely TV stand, looks really nice and excellent quality. »
Nicola M. from Herne Bay, UK Mainland, the June 01, 2019

« Lovely tv stand, looks really nice and excellent quality. »
« Lovely TV stand, looks really nice and excellent quality. »
Cathryn P from , , the February 08, 2019

« The unit is used as a tv cabinet and dvd storage »
« The unit is used as a tv cabinet and dvd storage »
Cathryn P. from Carnforth, UK Mainland, the February 08, 2019

« The unit is used as a tv cabinet and dvd storage »
« The unit is used as a tv cabinet and dvd storage »
Christine D. from Glasgow, UK Mainland, the February 01, 2019

« Supports tv and internet hub, some files inside »
« Supports TV and internet hub, some files inside »
Christine D from , , the February 01, 2019

« Supports tv and internet hub, some files inside »
« Supports TV and internet hub, some files inside »
Thomson K from , , the December 08, 2018

« Great all round, unit looks great! »
« Great all round, unit looks great! »
Thomson K. from Edinburgh, UK Mainland, the December 08, 2018

« Great all round, unit looks great! »
« Great all round, unit looks great! »
KAREN O from , , the May 14, 2018

« This is a nice piece of furniture. it is solidly constructed, and arrived with minimal assembly (the legs needed screwing-in, and the door needed placing in the groove). it'll look even better once i apply a coat of varnish to protect the wood. »
« This is a nice piece of furniture. It is solidly constructed, and arrived with minimal assembly (the legs needed screwing-in, and the door needed placing in the groove). It'll look even better once I apply a coat of varnish to protect the wood. »
Karen O. from Reading, UK Mainland, the May 14, 2018

« This is a nice piece of furniture. it is solidly constructed, and arrived with minimal assembly (the legs needed screwing-in, and the door needed placing in the groove). it'll look even better once i apply a coat of varnish to protect the wood. »
« This is a nice piece of furniture. It is solidly constructed, and arrived with minimal assembly (the legs needed screwing-in, and the door needed placing in the groove). It'll look even better once I apply a coat of varnish to protect the wood. »
Vivienne C from , , the April 11, 2018

« Great design and well made »
« Great design and well made »
Vivienne C. from Shoreh By Sea, UK Mainland, the April 11, 2018

« Great design and well made »
« Great design and well made »
Fiona S from , , the November 07, 2017

« Good solid piece of furniture. wood unfinished though so have given it a few coats of danish oil which has brought out the lovely grain. very easy to assemble. »
« Good solid piece of furniture. Wood unfinished though so have given it a few coats of danish oil which has brought out the lovely grain. Very easy to assemble. »
Fiona S. from Edinburgh, UK Mainland, the November 07, 2017

« Good solid piece of furniture. wood unfinished though so have given it a few coats of danish oil which has brought out the lovely grain. very easy to assemble. »
« Good solid piece of furniture. Wood unfinished though so have given it a few coats of danish oil which has brought out the lovely grain. Very easy to assemble. »
Roberta V from Plymouth, UK Mainland, the July 14, 2020

« The tv stand arrived with a slight defect because of the delivery but i fixed it and it looks like new. customer support was very helpful. thank you. »
« The TV stand arrived with a slight defect because of the delivery but I fixed it and it looks like new. Customer support was very helpful. Thank you. »
Michelle L from London, UK Mainland, the June 01, 2020

« Exactly what we wanted. »
« Exactly what we wanted. »
Chris C from Kendal, UK Mainland, the May 27, 2020

« In many respects the jonak tv unit is very good indeed. it looks good and serves its purpose well. however, the build quality is rather disappointing. the right hand side panel does not line up and protrudes 5mm towards the front. the left hand side panel lines up perfectly and demonstrates how the right hand one should look. »
« In many respects the Jonak TV unit is very good indeed. It looks good and serves its purpose well. However, the build quality is rather disappointing. The right hand side panel does not line up and protrudes 5mm towards the front. The left hand side panel lines up perfectly and demonstrates how the right hand one should look. »
Laura S from London, UK Mainland, the May 04, 2020

« The item looks really different to the picture and is poorly made in parts. we were disappointed especially as it was so expensive but its too hard to send back at the moment »
« The item looks really different to the picture and is poorly made in parts. We were disappointed especially as it was so expensive but its too hard to send back at the moment »


Julie from Tikamoon answered :
Thank you for your review of the product. If you are not happy with the item received, please contact our customer service center within 60 days of receiving your delivery. Once they have received images of the damage, they will be able to offer different solutions to resolve this for you. Tikamoon strive for 100% customer satisfaction and want you to be happy with your item of furniture.
Thank you for your review of the product. If you are not happy with the item received, please contact our customer service center within 60 days of receiving your delivery. Once they have received images of the damage, they will be able to offer different solutions to resolve this for you. Tikamoon strive for 100% customer satisfaction and want you to be happy with your item of furniture.
Satish L from , , the June 19, 2019

« A lovely looking piece of furniture but comes unfinished and with sanding marks all over. you cannot use this straight away, as a less than perfectly clean hand will stain it. it needs several hours of resanding and finishing (i used a wax so as not to change the colour too much). if you are not a competent wood worker, you will have to pay someone to complete this unit. very disappointing. »
« A lovely looking piece of furniture but comes unfinished and with sanding marks all over. You cannot use this straight away, as a less than perfectly clean hand will stain it. It needs several hours of resanding and finishing (I used a wax so as not to change the colour too much). If you are not a competent wood worker, you will have to pay someone to complete this unit. Very disappointing. »
Satish L. from London, UK Mainland, the June 19, 2019

« A lovely looking piece of furniture but comes unfinished and with sanding marks all over. you cannot use this straight away, as a less than perfectly clean hand will stain it. it needs several hours of resanding and finishing (i used a wax so as not to change the colour too much). if you are not a competent wood worker, you will have to pay someone to complete this unit. very disappointing. »
« A lovely looking piece of furniture but comes unfinished and with sanding marks all over. You cannot use this straight away, as a less than perfectly clean hand will stain it. It needs several hours of resanding and finishing (I used a wax so as not to change the colour too much). If you are not a competent wood worker, you will have to pay someone to complete this unit. Very disappointing. »


Quality Management from Tikamoon answered :
Thank you for your comments. Customers requested in a survey that they preferred to apply their own protection to the furniture, and asked us not to treat the wood prior to sending.
Thank you for your comments. Customers requested in a survey that they preferred to apply their own protection to the furniture, and asked us not to treat the wood prior to sending.
Elisabeth R. from Hollenstein /ybbs, Deutschland, the July 30, 2020

« I use it as a tv lowboard, very suitable. nice piece »
« Verwende ich als TV-Lowboard, sehr gut geeignet. Schönes Stück »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Mathieu C from Issy-les-moulineaux, France, the July 29, 2020

« Very very beautiful piece of furniture, i am delighted! »
« Très très beau meuble, je suis ravie ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
SALVATORE M from Palermo, Italy, the July 27, 2020

« ... »
« ... »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
TONY D from Noisy Le Grand, France, the July 08, 2020

« Just like on the site »
« Exactement comme sur le site »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Elodie R from Angers, France, the June 22, 2020

« Very nice line, good value for money, we are delighted with our purchase. »
« Très belle ligne, bon.rapport qualité prix, nous sommes ravis de notre achat. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
sebastien L from Saint Cyr Sur Mer, France, the June 11, 2020

« Super rendering, practically no editing? »
« Super rendu, pratiquement pas de montage ? »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Audrey P from Malestroit, France, the June 09, 2020

« Very beautiful piece of furniture »
« Très beau meuble »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
EMMANUEL C from Compiegne, France, the June 05, 2020

« Furniture of beautiful invoice and quality. »
« Meuble de belle facture et de qualité. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Celine M from Graincourt Les Havrincourt, France, the May 25, 2020

« Super rendering, same as the photo. »
« Super rendu , Identique à la photo . »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marina S from Sant Joan Despi, Spain, the May 20, 2020

« I will surely repeat purchases, i love the products »
« Seguramente repetiré compras, me encantan los productos »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Sabine D from La Calmette, France, the May 19, 2020

« I am happy with my purchase »
« Je suis contente de mon achat »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gwenaele L from Orvault, France, the May 13, 2020

« Very good value for money. »
« Très bon rapport qualité prix. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Solenn G from Le Rheu, France, the May 10, 2020

« Super furniture! stylish, sober and timeless ... plan to oil it at reception !! »
« Super meuble! Stylé, sobre et intemporel... Prévoir de le huiler à réception!! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Molinari A from Milano, Italy, the May 08, 2020

« Excellent material and beautiful design »
« Ottimo materiale e bel design »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Vincent V from Bessancourt, France, the May 04, 2020

« Beautiful! meets my expectations! »
« Très beau! Conforme à mes attentes! »


Julie from Tikamoon answered :
Thank you for your review of the product. If you are not happy with the item received, please contact our customer service center within 60 days of receiving your delivery. Once they have received images of the damage, they will be able to offer different solutions to resolve this for you. Tikamoon strive for 100% customer satisfaction and want you to be happy with your item of furniture.
Thank you for your review of the product. If you are not happy with the item received, please contact our customer service center within 60 days of receiving your delivery. Once they have received images of the damage, they will be able to offer different solutions to resolve this for you. Tikamoon strive for 100% customer satisfaction and want you to be happy with your item of furniture.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Anne P. from Kastorf, Deutschland, the May 04, 2020

« Use as a tv lowboard! thanks to the continuous compartment (without partitions), all devices fit in! »
« Verwendung als Tv-Lowboard! Durch das durchgängige Fach (ohne Trennwände) passen alle Geräte rein! »


Julie from Tikamoon answered :
Thank you for your review of the product. If you are not happy with the item received, please contact our customer service center within 60 days of receiving your delivery. Once they have received images of the damage, they will be able to offer different solutions to resolve this for you. Tikamoon strive for 100% customer satisfaction and want you to be happy with your item of furniture.
Thank you for your review of the product. If you are not happy with the item received, please contact our customer service center within 60 days of receiving your delivery. Once they have received images of the damage, they will be able to offer different solutions to resolve this for you. Tikamoon strive for 100% customer satisfaction and want you to be happy with your item of furniture.

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Thomas M from Montpellier, France, the April 23, 2020

« Good service, beautiful product, fully satisfied! »
« Bon service, beau produit, pleinement satisfait! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
matilde francesca c from Milano, Italy, the April 06, 2020

« Very nice piece of furniture, excellent finishes. corresponds to the description and photographs »
« mobile molto bello, ottime rifiniture. corrisponde alla descrizione e alle fotografie »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Fanny B. from Aix En Provence, France, the February 23, 2020

« A piece of furniture at the top! very good quality. i was even more won over to see it for real. the wood was very well sanded. very nice rendering ? »
« Un meuble au top ! Très bonne qualité. J?étais même encore plus conquise à le voir en vrai. Le bois était très bien poncé. Très beau rendu 👌 »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Martina L. from Tönisvorst, Deutschland, the January 19, 2020

« The furniture is purchased for our television and the corresponding devices. we like it extremely well because the wood looks noble and is well made; it is made entirely of solid wood! »
« Das Möbel ist für unseren Fernseher und die entsprechenden Geräte angeschafft. Es gefällt uns außerordentlich gut, weil das Holz edel aussieht und gut verarbeitet ist; es ist durchweg aus Vollholz gefertigt! »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Ivan N. from Barcelona, Spain, the December 25, 2019

« Natural wood very worked. super! »
« Madera natural muy trabajada. Súper! »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Ivan N from , , the December 25, 2019

« Very worked natural wood. super! »
« Madera natural muy trabajada. Súper! »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Marlène S. from Isieres, Belgium, the December 02, 2019

« Completely consistent with the photos and description. very nice material, quality. very simple assembly. »
« Tout à fait conforme aux photos et à la description. Très beau matériau, de qualité. Montage très simple. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Véronique L. from Bidart, France, the October 29, 2019

« Quality product consistent with catalog rendering. »
« Produit de qualité conforme au rendu sur catalogue. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gérard N. from Arles, France, the October 02, 2019

« Very good »
« Très bien »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Dirk W. from Recklinghausen, Deutschland, the September 22, 2019

« Good price-performance ratio, really good distribution, after the application of teak oil, the wood comes out even better, as the flat screen should stand on it. »
« Gutes Preis-Leistungsverhältnis, wirklich gute Verbreitung, nach dem Auftragen von Teaköl kommt das Holz noch besser zur Geltung, da soll der Flachbildschirm drauf stehen. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Vanessa G. from Talant, France, the September 10, 2019

« The furniture exactly matches the photos.very good quality.i am delighted with my purchase. »
« Le meuble correspond exactement aux photos.Très bonne qualité.Je suis ravie de mon achat. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marc M from , , the July 17, 2019

« Beautiful furniture = »
« beau meuble= »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marc M. from Saint Andéol Le Château, France, the July 17, 2019

« Beautiful furniture = »
« beau meuble= »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
LAURENCE S from , , the June 28, 2019

« Good product. »
« Bon produit. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Laurence S. from Chelles, France, the June 28, 2019

« Good product. »
« Bon produit. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Barbara T from , , the June 27, 2019

« Like the photo, even more beautiful in real life! »
« Conforme à la photo, encore plus beau en vrai ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Barbara T. from Illkirch, France, the June 27, 2019

« Conform to the picture, even more beautiful in real life! »
« Conforme à la photo, encore plus beau en vrai ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Maria F. from Köln, Deutschland, the June 25, 2019

« Our tv looks great on the furniture - and vice versa. the wood is beautiful. i have rubbed it with transparent wood oil, which has led to a slight shine. i'm very satisfied. the only thing that bothers me in retrospect a bit, that you can not completely close the closet. »
« Unser TV sieht auf dem Möbelstück super aus - und umgekehrt. Das Holz ist wunderschön. Ich habe es mit durchsichtigen Holzöl eingerieben, was zu einem leichten Glanz geführt hat. Ich bin sehr zufrieden. Das einzige was mich im Nachhinein etwas stört, dass man den Schrank nicht komplett verschließen kann. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Deborah P from , , the June 24, 2019

« Very well »
« Très bien »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Deborah P. from Saint Jean De Vedas, France, the June 24, 2019

« »
« Très bien »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Karima G from , , the April 02, 2019

« Fully meets my expectations, very good quality »
« Répond totalement à mes attentes, tres belle qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Karima G. from Eyjeaux, France, the April 02, 2019

« Totally meets my expectations, very good quality »
« Répond totalement à mes attentes, tres belle qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Silvia F. from Albano Laziale, Italy, the March 26, 2019

« Best quality' »
« Ottima qualita' »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
silvia f from , , the March 26, 2019

« Best quality' »
« Ottima qualita' »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Anne-sophie B. from Paris, France, the February 26, 2019

« Beautiful finish, the color of the wood is very beautiful and faithful to the photos. i am delighted with this purchase. »
« Belle finition, la couleur du bois est très belle et fidèle aux photos. Je suis ravie de cet achat. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pascale L. from Saint Vast En Chaussee, France, the January 01, 2019

« Beautiful practical furniture »
« Beau meuble pratique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jacques W. from Bouffemont, France, the December 21, 2018

« Quality furniture with beautiful finishes practical storage »
« Meuble de qualité ayant de belles finitions rangement très pratique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pascale T. from Royan, France, the December 11, 2018

« Beautiful furniture, beautiful wood, beautiful color, i really like its design »
« Beau meuble, beau bois, belle couleur, j'aime vraiment bien son design »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Caroline V. from Dijon, France, the November 16, 2018

« Beautiful tv stand and beautiful bill. i recommend ! »
« Meuble TV magnifique et de belle facture. je recommande ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gustavo D. from Madrid, Spain, the October 09, 2018

« An ideal furniture of good quality, of course recommended »
« Un mueble ideal de buena calidad, desde luego recomendable »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Jean claude B. from Carpentras, France, the October 09, 2018

« Quality furniture »
« meuble de qualit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gustavo d from , , the October 09, 2018

« An ideal piece of furniture of good quality, of course recommended »
« Un mueble ideal de buena calidad, desde luego recomendable »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Guy S. from Tourgeville, France, the August 07, 2018

« Conform to the order and quality »
« Conforme à la commande et de qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Rémy V. from Bethune, France, the August 03, 2018

« Perfectly matches our expectations »
« Correspond parfaitement à nos attentes »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Emmanuel S. from Venelles, France, the April 13, 2018

« Beautiful furniture complies with the photo..c 'is quite rare ... beautiful sober and elegant finish with a touch seventies ... »
« Meuble magnifique conforme a la photo..c 'est assez rare...Belle finition sobre et élégant avec une petite touche seventies... »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Philippe B. from Saint Georges Sur Cher, France, the January 19, 2018

« Very nice product according to the description. packaging very neat. »
« Très beau produit conforme au descriptif.Emballage très soigné. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Salvatore M. from Napoli, Italy, the December 27, 2017

« Product of excellent finish. delivery fast and without any flawrecommended highly! »
« Prodotto di ottima finitura.Consegna celere e senza alcuna peccaConsigliato vivamente! »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
SALVATORE M from , , the December 27, 2017

« Excellent finish product. fast and flawless delivery. highly recommended! »
« Prodotto di ottima finitura.Consegna celere e senza alcuna peccaConsigliato vivamente! »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Bernard D. from Tours, France, the November 17, 2017

« Very good »
« très bien »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Luisa H. from Bochingen, Deutschland, the October 18, 2017

« Beautiful »
« Wunderschön »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Murielle M. from Chalons En Champagne, France, the July 25, 2017

« Beautiful product »
« Beau produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
ROMUALD R from Rontignon, France, the July 05, 2020

« Very good quality furniture »
« Meuble de très bonne qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Valentina A from Paris, France, the June 18, 2020

« Fácil de montar »
« Fácil de montar »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Arnau C from Sant Hilari Sacalm, Spain, the June 07, 2020

« Good piece of furniture and very nice looking! sliding doors are a bit simple in how they work but enough for the use they will have. »
« Buen mueble y muy bonito de aspecto! Las puertas correderas són un poco simples en como funcionan pero suficiente para el uso que van a tener. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Alessandro B from Passirano, Italy, the May 27, 2020

« It is very nice but unfortunately it arrived a little damaged »
« È molto carino ma purtroppo arrivato un po' danneggiato »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Joseph M from Toulouse, France, the May 06, 2020

« Solid wood, aesthetic. the structure tends to move a bit: to see if it takes over time and several moves ... »
« Bois massif, esthétique. La structure a tendance a bouger un peu : a voir si il tient dans le temps et à plusieurs déménagements... »


Julie from Tikamoon answered :
Hello Mr, We are sorry for the concern encountered on your order, we are aware that in this particular period the organization of deliveries can be disturbed, our customer service however endeavor to respond to each request as precisely as possible. Following this incident, your file was taken care of by our customer service and your order was reimbursed. Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour Mr, Nous sommes navrés du souci rencontré sur votre commande, nous sommes conscients qu'en cette période particulière l'organisation des livraisons peut être bousculée, notre service client s'efforcent toutefois de répondre à chacune des demandes le plus précisément possible. Suite à cet incident, votre dossier a été pris en charge par notre service client et votre commande a été remboursée. Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Grit K. from Brühl, Deutschland, the January 14, 2020

« Nice piece of furniture that definitely enhances the room. when ordering, you should be aware that the entire interior is open because the sliding doors only cover 2/3 of the front and the interior compartment is not divided. but that's okay for us because the view of the console and receiver must remain clear anyway. »
« Schönes Möbelstück, das den Raum auf jeden Fall aufwertet. Bei der Bestellung sollte man sich darüber im Klaren sein, dass der gesamte Innenraum offen ist, weil die Schiebetüren nur 2/3 der Front abdecken und das Innenfach nicht unterteilt ist. Für uns ist das aber in Ordnung, weil der Blick auf Konsole und Receiver sowieso frei bleiben muss. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Valérie M. from Saint Andre De Roquelongue, France, the November 17, 2019

« Practice corresponds well to what we needed to know enough room to put an amp, a tuner a cd player and 2 decoders inside; and the tv and the speakers on it, while not being too big and fitting well into a bright laminate floor. »
« Pratique correspond bien à ce dont on avait besoin à savoir assez de place pour mettre un ampli, un tuner un cd player et les 2 décodeurs à l'intérieur ; et la tele et les enceintes dessus, tout en n'étant pas trop grande et s'inserant bien dans une pièce claire au sol stratifié. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Kathrin S. from Hamburg, Deutschland, the September 14, 2019

« Is in our small living room under the tv, very stylish but timeless. good material well processed. »
« Steht in unserem kleinen Wohnzimmer unter dem Fernseher, sehr stylisch aber zeitlos. Gutes Material gut verarbeitet. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Sophie G from , , the March 30, 2019

« Furniture with a pleasant, sober design. practical with its storage, this tv stand is ideal! »
« Meuble au design agréable, sobre. Pratique avec ses rangements, ce meuble tv est idéal ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sophie G. from Taden, France, the March 30, 2019

« Furniture with nice design, sober. practical with its storage, this tv cabinet is ideal! »
« Meuble au design agréable, sobre. Pratique avec ses rangements, ce meuble tv est idéal ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Wolfgang W. from Nice, France, the April 20, 2018

« Beautiful furniture, refined, elegant. »
« Beau meuble, raffiné, élégant. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Corinne M. from Le Mans, France, the November 20, 2017

« Very nice modern furniture. not disappointed »
« Très beau meuble moderne. Pas déçue »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
ODILE D from Sausset Les Pins, France, the May 29, 2020

« Pretty furniture »
« Jolis meubles »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pierre L. from Le Bouscat, France, the October 14, 2019

« See my main comment about the veiled assembly on one side! »
« Voir mon commentaire principal sur l'assemblage voilé d'un côté ! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for your return and are sorry for the concern encountered on delivery. Our customer service has not been informed, we invite you to send photos to [email protected] Regards,
Bonjour, Nous vous remercions de votre retour et sommes navrés du souci rencontré à la livraison. Notre service clients n'en ayant pas été informé, nous vous invitons à lui envoyer des photos sur [email protected] Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Clément M from Orléans, France, the August 01, 2020

« Broken legs, split drawers »
« pieds cassés, tiroirs fendus »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to leave us a review and are sorry for this delivery incident. Following the sending of your photos, our customer service offered you various solutions within the framework of the after-sales service and set up the exchange of your furniture on your request. Our customer service is at your disposal on 0 805 69 69 02 (free call) if you want a follow-up of your new shipment. Sincerely, Julie Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et sommes navrés pour cet incident de livraison. Suite à l'envoi de vos photos, notre service clients vous a proposé différentes solutions dans le cadre du SAV et a mis en place l'échange de votre meuble sur votre demande. Notre service clients est à votre écoute au 0 805 69 69 02 (appel gratuit) si vous souhaitez un suivi de votre nouvel envoi. Cordialement, Julie Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Montaña G from Caceres, Spain, the June 07, 2020

« I can not give you a note, because it has not reached me. i haven't seen it. i have had to request cancellation and refund of my money. since i don't know anything about the furniture. »
« No le puedo dar nota, porque no me ha llegado. No lo he visto. He tenido que solicitar anulación y reembolso de mi dinero. Ya que no se nada del mueble. »


Julie from Tikamoon answered :
Good morning, We are sorry that you have not received your order. Our customer service department confirms that we have registered a claim in our system since the delivery of your product was confirmed for 06/05. Our sincere apologies for all the inconvenience that this delay may have caused you. Thank you for having answered our satisfaction survey. Greetings The Tikamoon team
Buenos días, Lamentamos que no haya recibido su pedido. Nuestro departamento de atención al cliente nos confirma haber registrado una reclamación en nuestro sistema ya que la entrega de su producto se confirmó para el día 05/06. Nuestras más sinceras disculpas por todos los inconvenientes que este retraso le haya podido causar. Gracias por haber respondido a nuestra encuesta de satisfacción Saludos El equipo Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Stephane G from Rozoy Bellevalle, France, the May 06, 2020

« None, furniture completely broken »
« Aucune, meuble complètement cassé »


Julie from Tikamoon answered :
Hello Mr, We are sorry for the concern encountered on your order, we are aware that in this particular period the organization of deliveries can be disturbed, our customer service however endeavor to respond to each request as precisely as possible. Following this incident, your file was taken care of by our customer service and your order was reimbursed. Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour Mr, Nous sommes navrés du souci rencontré sur votre commande, nous sommes conscients qu'en cette période particulière l'organisation des livraisons peut être bousculée, notre service client s'efforcent toutefois de répondre à chacune des demandes le plus précisément possible. Suite à cet incident, votre dossier a été pris en charge par notre service client et votre commande a été remboursée. Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review

Product details
Material : Teak
Dimension : W 140 x D 45 x H 45 cm
Weight : 27 kg

 

2 sliding doors: H 23 x W 44 x D 41 cm
- 1 central shelf: H 23 x W 133 x D 41 cm
- Hole for cable routing: diam. 6 cm

 

Assembled furniture, base to be assembled

Shipping
Available - Delivery within 6 weeks
Delivery : £49.90
> Small Parcels: (less than 35 kg)
- Delivery via Parcelforce to your door
- Driver will leave a card on delivery attempt

> Large & Heavy Items:
- 2-Man delivery into the room of choice (up to 2nd floor)
- The delivery company will contact you to book a delivery slot
- Deliveries from Monday to Friday between 8:00am-9:00pm
Product care

We offer a selection of products for protecting, maintaining and preserving your raw wood furniture.

 

Standard use
>> Buy the Furniture and Object colourless matte varnish
>> Buy the Furniture and Object colourless matte oil

Intensive use
>> Buy the Kitchen and Bath colourless matte lacquer
>> Buy the Kitchen and Bath colourless matte oil

Learn more : our furniture maintenance guide





Jonàk Teak Coffee Table 120x50
Jonàk Teak Coffee Table 120x50
£285
Jonàk Teak Chair
Jonàk Teak Chair
£149
Poline teak shelving unit 170
Poline teak shelving unit 170
£459
Sera teak bookcase 80x180
Sera teak bookcase 80x180
£665
Ana Teak Coffee Table 90
Ana Teak Coffee Table 90
£335
Sera teak bookcase 80x115
Sera teak bookcase 80x115
£475
Anton teak screen 175
Anton teak screen 175
£365
You might also like
Ruben Teak TV Cabinet 155
Ruben Teak TV Cabinet 155
£649
Twist Teak TV Cabinet 128
Twist Teak TV Cabinet 128
£699
Basil Teak TV Cabinet 140
Basil Teak TV Cabinet 140
£349
Koppar oak TV unit 160
Koppar oak TV unit 160
£1,285
Jonàk Oak TV Stand 140
Jonàk Oak TV Stand 140
£375
Oak TV unit 150 Pola
Oak TV unit 150 Pola
Flash Sale -10%
£639 £715
Anoa Teak TV Stand 140
Anoa Teak TV Stand 140
£469