Eden Teak Sideboard 210
+£49.90 (shipping costs)
FREE DELIVERY On standard delivery service
This item has been successfully added to your basket
Successfully added to your basket !
Free returns within 30 days
Free returns within 30 days
100% Money Back Guarantee
100% Money Back Guarantee
2 Years Warranty
2 Years Warranty
Rated 4.6/5 by our customers
Rated 4,7/5 by our customers
Eden Teak Sideboard 210

Eden Teak Sideboard 210

Solid wood, natural and durable
A large storage capacity
160 cm version also available
Comes pre-assembled


InStock
new
£ 999
RRP £1265
Add to my basket
Shipping £49.90


Free returns within 30 days
2 Years Warranty
Designed by Tikamoon
Shop Safely
Description

The Eden teak sideboard 210 combines a natural feel, clean lines and the timeless quality of a piece of furniture that will be part of your daily life for many years.

As it acquires a patina over the years, it will only become more attractive... This very practical piece offers a generous storage capacity provided by 4 compartments with doors without handles, creating a very elegant, uncluttered design. You will also love the paleness of the solid wood, enhanced by subtle but attractive veining. The Eden teak sideboard looks great in any room in the house: in the dining room or kitchen to store crockery or table linen, in the living room to keep everything you need for entertaining or multimedia accessories tidy, or in the bedroom for clothing or bed linen...

If you like the cool, good looks of our teak sideboard, you're sure to love our complete Eden collection: bedside table, coffee table, side table... Everything you need to create a living space with a very natural feel for a calm home life. Discover our Natural Spirit collection.

WHAT OUR CUSTOMERS SAY
Customer ratings (64 customers)
Audrey B. from Dunblane, UK Mainland, the September 01, 2019

« Quality of this sideboard in excellent and stores a huge amount of glasses and crockery »
« Quality of this sideboard in excellent and stores a huge amount of glasses and crockery »
David T. from Evesham, UK Mainland, the May 22, 2019

« Such a solid and beautifully made product. »
« Such a solid and beautifully made product. »
Steve P. from Hayling Island, UK Mainland, the December 01, 2017

« Excellent quality, build is very good. »
« Excellent quality, build is very good. »
Katherine W. from Kings Lynn, UK Mainland, the May 01, 2017

« Fabulous piece of furniture. »
« Fabulous piece of furniture. »
Stephenie W. from Penicuik, UK Mainland, the December 12, 2016

« Beautiful.. need I say more »
« Beautiful.. need I say more »
Richard B. from LONDON, UK Mainland, the November 08, 2018

« Looks a lovely product on line. My unit had faults, that we decided to keep rather than risk a new item. Customer service was great. In the end we are all happy, but I do have a unit that is a seconds. I still encourage people to buy. »
« Looks a lovely product on line. My unit had faults, that we decided to keep rather than risk a new item. Customer service was great. In the end we are all happy, but I do have a unit that is a seconds. I still encourage people to buy. »


Quality Management from Tikamoon answered :
Thank you for your comment. Your feedback helps us to improve our products and quality control processes. If you are not satisfied with your item, please contact our customer service team for a suitable resolution
Thank you for your comment. Your feedback helps us to improve our products and quality control processes. If you are not satisfied with your item, please contact our customer service team for a suitable resolution
Christine S. from Plaisir, France, the October 29, 2019

« Very good product »
« Très bon produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Christiane C. from Aniane, France, the September 02, 2019

« Excellent! »
« Excellent! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sandrine C. from Fontaine La Mallet, France, the July 18, 2019

« Very beautiful quality beautiful product »
« Très belle qualité beau produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
RaphaËl P. from Saint Hilaire, France, the June 06, 2019

« Beautiful buffet, the wood is of good quality and the proportions are perfect. Very nice rendering in my living room. Impeccable delivery! »
« Magnifique buffet, le bois est de belle qualité et les proportions sont parfaites. Très beau rendu dans mon salon. Livraison impeccable ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Xavier D. from Hennebont, France, the June 03, 2019

« Massive but not bulky, it is very pleasant to the touch, the doors are closed slowly, the shelves are deep and high enough to use as a TV stand also. The shades of teak are superb. »
« Massif mais pas encombrant, il est très agréable au toucher, les portes se referment doucement, les étagères sont profondes et assez hautes pour s en servir comme meuble tv également. Les nuances de teck sont superbes. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Isabelle G. from HERBLAY SUR SEINE, France, the May 28, 2019

« This furniture is very nice it offers a large storage capacity, its design is integrated into different styles of interiors. It would have been nice to have a system that allows the doors to close slowly or cushion the closure. Value for money at the appointment »
« Ce meuble est très sympa il offre une capacité de rangement importante, son design s'intègre à des intérieurs de styles differents. C'eût été appréciable d'avoir un système quo permet aux portes de se fermer lentement ou d'amortir la fermeture. Rapport qualité prix au RDV »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Catherine D. from DOMONT, France, the April 18, 2019

« Good product to recommend »
« Bon produit à recommander »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Lorenza C. from Roma, Italy, the April 16, 2019

« The buffet is really very nice and large. Coincides perfectly with what you can imagine from the photo. Solid and aesthetically refined, in its simplicity »
« Il buffet è davvero molto bello e capiente. Coincide perfettamente con quanto si intuisce dalla foto. Solido ed esteticamente raffinato, nella sua semplicità »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Rene M. from Canet, France, the February 13, 2019

« very satisfied!!! »
« tres satisfait!!! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Amelie P. from Mamirolle, France, the February 12, 2019

« Super furniture, conform to photos »
« Super meuble, conforme aux photos »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Thierry D. from REIMS, France, the December 22, 2018

« Very nice furniture. Small parenthesis on the fact that it is open on the side between the 2 feet. But beautiful design and beautiful quality! »
« Très beau meuble. Petite parenthèse sur le fait que ça soit ouvert sur les côté entre les 2 pieds. Mais beau design et belle qualité ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Houria V. from Meounes les Montrieux, France, the November 29, 2018

« Very nice furniture. Very well packaged. Conform to the photo. Quick delivery. I will continue to buy from Tikamoon and besides I bought myself a headboard and again nothing to say so much I am in awe before her. I wish long life to Tikamoon. ^ _ ^ »
« Très joli meuble. Très bien emballé. Conforme à la photo. Livraison rapide. Je continuerai à acheter chez Tikamoon et d'ailleurs je me suis acheté une tête de lit et encore une fois rien à dire tellement je suis en admiration devant elle. Je souhaite longue vie à Tikamoon.^_^ »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Cindy L. from PORNIC, France, the September 14, 2018

« Nice buffet! Robust! »
« Beau buffet! Robuste! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sophie M. from capbreton, France, the June 30, 2018

« Perfect ! wonderful buffet! »
« Parfait ! magnifique buffet ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Christine D. from BEGLES, France, the May 16, 2018

« idem »
« idem »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Emilie D. from Carbonne, France, the May 09, 2018

« Beautiful and beautiful quality. Be careful to varnish be even and no soft closing at the doors. »
« Magnifique et de belle qualité. Attention à se vernir sois même et pas de fermeture douce au niveau des portes. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Martina S. from Schöneiche, Deutschland, the April 20, 2018

« We use the sideboard as TV furniture. I can recommend this »
« Wir verwenden die Anrichte als TV Möbel. Ich kann diese weiter empfehlen »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Marie L. from 30133 - LES ANGLES, France, the January 22, 2018

« Furniture of very good quality, with beautiful finishes. »
« Meuble de très bonne qualité, avec de belles finitions. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Monique C. from AUVERS SAINT GEORGES, France, the October 31, 2017

« Very good quality »
« Très belle qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marine F. from ARCACHON, France, the October 11, 2017

« Very beautiful wood modern look, elegant buffet »
« Tres beau bois look moderne, buffet elegant »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Claude J. from BOURGES, France, the May 26, 2017

« very beautiful appearance, elegant, impeccable delivery »
« très bel aspect , élégant , livraison impeccable »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jean-rene P. from BEGLES, France, the December 16, 2016

« Very beautiful furniture »
« Très beau meuble »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Silvia N. from Cislago, Italy, the October 27, 2016

« I recommend it without a doubt. it is linear, modern, well-made and solid. »
« lo consiglio senza dubbio. è lineare, moderno, ben fatto e solido. »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Pierre-yves B. from MONTELIER, France, the August 03, 2016

« Very satisfied! Very nice buffet of good quality! »
« Très satisfaite !Très beau buffet de bonne qualité ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Paola L. from Vinci, Italy, the July 13, 2016

« The furniture is really nice and I put it in the living room with the television on it. »
« Il mobile è proprio bello e l'ho messo in salotto con sopra la televisione. »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Manfred E. from Himberg, Austria, the July 10, 2016

« Very good quality »
« Sehr gute Qualität »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Michael M. from Eching, Deutschland, the July 08, 2016

« Had the buffet for a long time in the eye and when the 25% action fluttered in I slammed. Great piece of furniture! »
« Hatte das Buffet schon längere Zeit im Auge und als die 25%-Aktion hereinflatterte habe ich zugeschlagen.Tolles Möbelstück!! »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Noel S. from ST JEAN D4ARVES, France, the November 05, 2015

« nice benefits »
« belles prestations »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Corinne L. from SOULLES, France, the October 24, 2015

« raw furniture, very beautiful and delivered assembled »
« meuble brut, très beau et livré monté »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Eric G. from COUPVRAY, France, the October 22, 2015

« Nice furniture, well arranged. Aspect of solidity and quality. »
« Beau meuble, bien agencé. Aspect de solidité et de qualité. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nadia T. from MACHAULT, France, the March 21, 2015

« Very nice furniture. To protect because brut. »
« Tres beau meuble. A proteger car brut. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Patrick K. from montrabé, France, the February 26, 2015

« just surprised by the hinges wrapped in plastic bags »
« juste surpris par les charniéres emballées dans des sachets plastiques »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Patrick R. from Aubagne, France, the December 09, 2014

« Meet our expectations »
« Conforme à nos attentes »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marta A. from Noja, Spain, the September 12, 2019

« I will use it in my living room as almost master furniture. Of course I would recommend it! The quality of the wood is excellent but there is a lack of care in some details »
« Lo utilizaré en mi salón como mueble casi principal. Claro q lo recomendaría!La calidad de la madera es excelente pero hay falta de cuidado en algunos detalles »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Dany H. from Zillisheim, France, the August 27, 2019

« **** »
« **** »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nicolas R. from Le Faulq, France, the February 25, 2019

« The finish could be more neat (non-joined joints). A higher version (with for example a row of drawers) would be welcomeMesuring myself 1.90m, the buffet happens to me a little lower than mid-thigh. »
« La finition pourrait être plus soignée (assemblages non jointifs).Une version plus haute (avec par exemple une rangée de tiroirs) serait la bienvenueMesurant moi-même 1.90m, le buffet m'arrive un peu plus bas que mi-cuisse. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Ester L. from Granada, Spain, the December 19, 2018

« Closing doors give a lot of slamming »
« Las puertas al cerrar dan mucho portazo »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Isabelle F. from USSY SUR MARNE, France, the June 29, 2018

« I am satisfied with the product, conform to the description and photos on the site »
« je suis satisfaite du produit, conforme au descriptif et aux photos sur le site »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Serge V. from SAINT CEZAIRE SUR SIAGNE, France, the March 30, 2018

« Good quality. »
« Bonne qualité. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Charlotte L. from La tour du pin, France, the January 30, 2018

« Very nice buffet, not disappointed compared to the photo. »
« Très joli buffet, pas déçue par rapport à la photo. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Danielle R. from Tourrettes/loup, France, the December 29, 2017

« beautiful quality (material and finish) »
« belle qualité (matière et finition) »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Guy O. from LA COUTURE-BOUSSEY, France, the November 30, 2017

« Good fnition »
« Bonne fnition »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Goretti F. from PARIS, France, the November 01, 2017

« Very beautiful, in line with our expectations »
« Très beau, conforme à nos attentes »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Martine B. from savigneux, France, the October 08, 2017

« Aesthetics, giving warmth to the decoration but too low for an elderly person. »
« Esthétique, donnant de la chaleur à la décoration mais trop bas pour une personne agée. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Claude N. from Septemes les valons, France, the August 20, 2017

« seems good aspect corresponds to the internet site »
« parait bon aspect correspond a la prtoposition internet »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sabine G. from Antony, France, the December 10, 2016

« Good product. But a lot of cleaning to do. Problem of interior finishes. »
« Bon produit. Mais beaucoup de nettoyage à faire. Problème de finitions intérieures. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Emilie B. from VILLARD, France, the June 07, 2016

« beautiful product »
« beau produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Christelle G. from Bages, France, the May 20, 2015

« Very nice furniture. Only nuance, at this price I was expecting a more worked closure system. It is necessary to systematically take care to keep the doors otherwise they slam. Some adjustments to make at the hinges but it seems normal after transport. The quality of the furniture is undeniable. »
« Très beau meuble . Seule nuance, à ce prix je m'attendais à un système de fermeture plus travaillé. Il faut systématiquement veiller à retenir les portes sinon elles claquent . Quelques réglages à faire au niveau des charnières mais cela paraît normal après le transport . La qualité du meuble est quant à elle indéniable . »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Anne Q. from Garches, France, the May 19, 2015

« Conform to descriptions and photos. »
« Conforme aux descriptions et aux photos. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marie Z. from Eguilles, France, the January 15, 2015

« Too bad that the closing hinges were wrapped in plastic »
« Dommage que les gonds de fermeture étaient enveloppés dans du plastique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Caroline B. from ILLANGE, France, the August 07, 2016

« RAS except for a lot of dust »
« RAS à part beaucoup de poussière »


Paul from Tikamoon answered :
Hello, Your comment has been taken into account and the cleaning of furniture at our supplier has been optimized. Thank you.
Bonjour, Votre commentaire a bien été pris en compte et le nettoyage des meubles chez notre fournisseur a été optimisé. Merci.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Alice N. from citry sur marne, France, the April 20, 2016

« it is not worth the price »
« il ne vaut pas son prix »


Paul from Tikamoon answered :
Hello, Sorry that the buffet is not up to your expectations. I advise you to contact our customer service. cordially
Bonjour, Navré que le buffet ne soit pas à la hauteur de vos attentes. Je vous conseille de contacter notre service client. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Lozanovski vladimir . from DUNKERQUE, France, the May 25, 2015

« The buffet is nice and a great eye-catcher in appropriate rooms. There is a limitation in the collection of books, since the internal height of 20 and 28 cm (put in and then put up) is limited. The biggest drawback to my buffet is the long-term quality. Some of the doors have warped slightly and a small gap already present from the beginning now extends from top to bottom. But the goodwill requests to Tikamoon were taken very seriously and I feel well understood by the provider as a customer. Whether my buffet is an isolated case, I can not judge, but you should pay attention to small gaps. As the wood works, they could possibly get bigger. »
« Das Buffet ist schön und ein toller Blickfang in entsprechenden Räumen. Einschränkung gibt beim Einräumen von Büchern, da die Innenhöhe mit 20 und 28 cm (schief reinschieben und dann aufstellen) begrenzt ist. Größtes Manko an meinem Buffet ist aber die Langzeit-Qualität. Einige der Türen haben sich leicht verzogen und ein schon von Beginn an vorhandener kleiner Spalt zieht sich nun von oben nach unten durch. Die Kulanz-Anfragen an Tikamoon wurden aber sehr ernst genommen und ich fühle mich bei dem Anbieter gut als Kunde verstanden. Ob mein Buffet ein Einzelfall ist, kann ich nicht beurteilen, aber man sollte auf kleine Spalte achten. Da das Holz arbeitet, könnten diese möglicherweise größer werden. »


Kai from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback
Vielen Dank für Ihr Feedback

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Xavier G. from LYON, France, the March 06, 2015

« Buffet according to the description of the product on the site. Absorbed at the reception with a slot of more than 20 cm on the left pillar ... »
« Buffet conforme à la description du produit sur le site. Abîmé à la réception avec une fente de plus de 20 cm sur le montant gauche... »


Jean from Tikamoon answered :
We are sorry for this quality problem that occurred during the transport of your furniture. Our packaging has been reviewed. Thank you.
Nous sommes désolés pour ce problème qualité parvenu durant le transport de votre meuble. Notre emballage a été revu. Merci.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sylvie G. from ST MARTIN DE RIBERAC, France, the June 22, 2018

« At that price, I was waiting for a better finish. The furniture is in its raw state and all dusty. »
« A ce prix là, j'attendais une meilleure finition. Le meuble est à l'état brut et tout poussièreux. »


Justine from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for your return, as indicated on the data sheet the Eden buffet is sold gross to allow you to finish it to your wish. The customer service has taken care of your file following your disappointment, the recovery was set up with our carrier. cordially
Bonjour, nous vous remercions de votre retour, comme indiqué sur la fiche technique le buffet Eden est vendu Brut afin de vous permettre de le finir à votre souhait. Le service clients à pris en charge votre dossier suite à votre déception, la reprise a été mise en place auprès de notre transporteur. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sandrine P. from QUESTEMBERT, France, the February 24, 2017

« On the product sheet, it is presented as a solid wood furniture, it is only by reading the features below that we see that its structure is in mdf. The furniture was delivered to us damaged, letting appear the end veneer teak ... I wonder about the life of such a product. »
« Sur la fiche produit, il est présenté comme un meuble en bois massif, ce n'est qu'en lisant les caractéristiques plus bas que l'on voit que sa structure est en mdf. Le meuble nous a été livré abimé, laissant apparaitre le fin placage teck... Je m'interroge sur la durée de vie d'un tel produit. »


Paul from Tikamoon answered :
Hello Sandrine. Thank you for your comment. The Eden buffet is mainly composed of solid teak. As indicated on the product sheet, we chose to use panels with teak veneer on low-exposed and exposed interior surfaces (shelves, interior partitions, furniture base).
Bonjour Sandrine. Merci pour votre commentaire. Le buffet Eden est majoritairement constitué de teck massif. Comme indiqué sur la fiche produit, nous avons choisi d'utiliser des panneaux avec un placage en teck sur des surfaces intérieures peu sollicitées et exposées (étagères, partitions intérieures, base du meuble).

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Stéphane T. from bethonvilliers, France, the December 04, 2014

« product finish more than limit »
« finition du produit plus que limite »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Christel D. from Soignies, Belgium, the February 08, 2019

« Super low ... and small »
« Super bas... et petit »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we are sorry that the furniture does not bring you complete satisfaction, the dimensions are indicated on the product sheet. Please note that we offer free return within 30 days if you do not want to keep your buffet, for that you just have to contact our customer service on 08.05.69.69.02 (free call). cordially
Bonjour nous sommes navrés que le meuble ne vous apporte pas entière satisfaction, les dimensions sont indiquées sur la fiche produit. Sachez que nous proposons le retour gratuit sous 30 jours si vous ne souhaitez pas conserver votre buffet, pour cela il vous suffit de contacter notre service client au 08.05.69.69.02 (appel gratuit). Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review

Product details
Material : Teak
Dimension : W 210 x D 50 x H 70 cm
Weight : 69 kg

2x2 doors open to a cabinet with 1 shelf 

- Internal dimensions: H 19.6 x W 45.5/44 x D 46 cm
- shelf not removable
- panels in teak veneer

Shipping
Available - Delivery within 10 days
Delivery : £49.90
> Small Parcels: (less than 35 kg)
- Delivery via Parcelforce to your door
- Driver will leave a card on delivery attempt

> Large & Heavy Items:
- 2-Man delivery into the room of choice (up to 2nd floor)
- The delivery company will contact you to book a delivery slot
- Deliveries from Monday to Friday between 8:00am-9:00pm
Product care

We offer a selection of cleaning products for protecting, maintaining and preserving your raw wood furniture.
 

Standard use
>> Buy the Furniture and Object colourless matte varnish
>> Buy the Furniture and Object colourless matte oil

Intensive use
>> Buy the Kitchen and Bath colourless matte lacquer
>> Buy the Kitchen and Bath colourless matte oil

Learn more : our furniture maintenance guide





The Fez Vase
The Fez Vase
£15
Alto Teak Chair
Alto Teak Chair
£99
Kwad Teak Dining Chair
Kwad Teak Dining Chair
£149
Drum Oak Stool Dark Green
Drum Oak Stool Dark Green
£194
Yutapi Oak Chair Khaki
Yutapi Oak Chair Khaki
£335
Yutapi Oak Chair Brown
Yutapi Oak Chair Brown
£335
Minimalys Single Teak Wardrobe 180
Minimalys Single Teak Wardrobe 180
£549
Cocoon Oak Chair
Cocoon Oak Chair
£282
Minimalys Teak Double Wardrobe 180
Minimalys Teak Double Wardrobe 180
£999
Cloé Extendable Teak Table 140x90
Cloé Extendable Teak Table 140x90
£499
Juno Terrazzo and Teak Table 120
Juno Terrazzo and Teak Table 120
£839
Stoneleaf Oak and Marble Dinner Table 130
Stoneleaf Oak and Marble Dinner Table 130
£1,479
You might also like
Ruben Teak Sideboard 100
Ruben Teak Sideboard 100
£449
Ruben Teak Sideboard 170
Ruben Teak Sideboard 170
£899
Maë Teak Sideboard 120
Maë Teak Sideboard 120
£449
Maë Teak Sideboard 150
Maë Teak Sideboard 150
£549
Frida Teak Sideboard 205
Frida Teak Sideboard 205
£1,615
Magda 50's Teak Sideboard 130
Magda 50's Teak Sideboard 130
£899
Vintage Teak Sideboard 165
Vintage Teak Sideboard 165
£1,349
Jonàk Teak Sideboard 145
Jonàk Teak Sideboard 145
£655
Minimalys Teak Sideboard 170
Minimalys Teak Sideboard 170
£699
Minimalys Teak Cupboard 160
Minimalys Teak Cupboard 160
£799
Marcus Teak Sideboard 160
Marcus Teak Sideboard 160
£929