Easy oak and lava stone Vanity Cabinet 120
+£49.90 (shipping costs)
FREE DELIVERY On standard delivery service
This item has been successfully added to your basket
Successfully added to your basket !
Free returns within 30 days
Free returns within 60 days
100% Money Back Guarantee
100% Money Back Guarantee
2 Years Warranty
2 Years Warranty
Rated 4.6/5 by our customers
Rated 4,7/5 by our customers
Easy oak and lava stone Vanity Cabinet 120

Easy oak and lava stone Vanity Cabinet 120

Solid wood treated with protective varnish
Washbasin integrated into the cabinet
Available in 2 sizes and 2 choices of washbasins
Comes pre-assembled


InStock
new
£ 905
RRP £1089
Add to my basket
Shipping £49.90


Free returns within 60 days
2 Years Warranty
Designed by Tikamoon
Shop Safely
Description


Discover the Easy Duo oak and lava stone washbasin. The cupboard has 2 drawers that allow you to store all your essentials, such as linens and cosmetics. Thanks to its large sink unit, this piece is ideal for for a family or couple who need to use the bathroom simultaneously. Its elegant design is characterised by clean lines and a sophisticated, contemporary design that will give your home a warm, modern look.

This furniture piece is part of the Easy collection, a range of modern and functional furniture pieces for the bathroom. It is composed of washstands, column and mirrors. The engineered, textured oak will bring charm and authenticity to your interior. For more choices, find inspiration in our full range of bathroom furnitire, designed by our in-house designers. There are a range of original designs on offer, in classical, industrial and contemporary styles...

 

 

WHAT OUR CUSTOMERS SAY
Customer ratings (63 customers)
Jessica M from , , the November 29, 2018

« Beautiful looking quality item!looks amazing. »
« Beautiful looking quality item!Looks amazing. »
Jessica M. from Hertfordshire, UK Mainland, the November 29, 2018

« Beautiful looking quality item!looks amazing. »
« Beautiful looking quality item!Looks amazing. »
. from , , the August 16, 2018

« Seems like a well made product. solid. delivery took a long time and it wasn't communicated well. »
« Seems like a well made product. Solid. Delivery took a long time and it wasn't communicated well. »


Emily from Tikamoon answered :
Thank you for your review. We are pleased to advise we have changed delivery companies and increased the number of daily deliveries. We are no longer experiencing delivery delays.
Thank you for your review. We are pleased to advise we have changed delivery companies and increased the number of daily deliveries. We are no longer experiencing delivery delays.
Nathalie L from Tubize, Belgium, the August 31, 2020

« Magnificent »
« magnifique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
cyril p from Perigueux, France, the August 28, 2020

« The effect is great! the basin is sublime (be careful, it's very heavy) and the furniture delivered very protected, no scratches and no play in the drawers. the wood is beautiful too. »
« l'effet est top ! la vasque est sublime (attention, c'est très lourd) et le meuble livré très protégé, aucunes rayures et pas de jeu dans les tiroirs. le bois est magnifique aussi. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Daniel H. from Haar, Deutschland, the August 05, 2020

« Looks great, like in the picture. granite surface about 80 kg so a really heavy part. not yet assembled but looks very good, solidly processed and safely packed in wooden packaging. »
« Sieht super aus, wie auf dem Bild. Granit-Fläche ca. 80 KG schwer also ein echt schweres Teil. Noch nicht aufgebaut aber sieht sehr gut aus, solide verarbeitet und sicher verpackt in Holz-Verpackung geliefert. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Julia V from Sarrageois, France, the July 15, 2020

« Very beautiful respects the description »
« Très beau respecte la description »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Benjamin L from Montchaboud, France, the July 15, 2020

« Great »
« Super »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
VALERIE D from Tourmignies, France, the July 15, 2020

« Magnificent ! more details on the measurements of the cabinet, basin height etc would have been welcome »
« Magnifique ! Plus de précisions sur les mesures du meuble, hauteur vasque etc auraient été les bienvenues »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Myriam Y from Challex, France, the May 31, 2020

« Too handsome »
« Trop beau »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gaetan W from Civrac De Blaye, France, the May 26, 2020

« Really beautiful and well finished. a wonder in the eyes and in use. »
« Vraiment magnifique et bien fini. Une merveille au yeux et a l'utilisation. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Antoine M. from Vallet, France, the May 21, 2020

« Very nice product, very qualitative! a nice surprise when unpacking! nickel delivery! i recommend without hesitation! we should have taken the mirrors with :) »
« Très beau produit, très qualitatif ! Une belle surprise au déballage ! Livraison nickel ! Je recommande sans hésiter ! On aurait du prendre les miroirs avec :) »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Yasmine P from PÉrignÉ, France, the May 17, 2020

« Beautiful furniture of very good quality. impeccable delivery. »
« Meuble magnifique de très bonne qualité. Livraison impeccable. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jennifer M from Libourne, France, the May 11, 2020

« I received the furniture but still installed. furniture as described. »
« J'ai reçu le meuble mais encore installé. Meuble conforme à la description. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Claire F from CanÉjan, France, the April 26, 2020

« Very beautiful piece of furniture even if received with a knock on the front of one of the drawers and very beautiful beautiful design basin »
« Très beau meuble même si reçu avec un coup sur le devant d'un des tiroirs et très beau beau plan vasque design »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Yannick D. from Niedersoultzbach, France, the February 28, 2020

« Beautiful furniture, quality is by appointment, no complaints »
« Beau meuble, la qualité est au rdv , rien à redire »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nadege B. from Le Ménil, France, the February 17, 2020

« Very beautiful and quality. »
« très beau et de qualité. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nicolas M. from Charleville Mezieres, France, the February 06, 2020

« I haven't assembled it yet but it looks very good quality stone and magnificent wood »
« je ne l'ai pas encore monté mais il a l'air de tres bonne qualitépierre et bois magnifique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Fiumara (fmrnnn70l11f158a) A. from Pedara, Italy, the February 05, 2020

« Just beautiful, solid and elegant, we hope it will last ... »
« Proprio bello, solido ed elegante, speriamo che duri... »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Lydie T. from Beaune, France, the November 06, 2019

« Handsome »
« Beau »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sylvain U. from Trebabu, France, the October 30, 2019

« Very beautiful furniture of good quality »
« Très beau meuble de belle qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
charlyne L from , , the August 18, 2019

« Perfect, as described on the site »
« parfait , comme décris sur le site »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Charlyne L. from Wintzenheim, France, the August 18, 2019

« Perfect, as described on the site »
« parfait , comme décris sur le site »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sabine Q from , , the July 10, 2019

« Superb piece of furniture! the basin is beautiful and the quality of the oak too. give a perfect look in our bathroom with the easy column and the easy mirror »
« Superbe meuble! La vasque est magnifique et la qualité du chêne également. Donne un parfait rendu dans notre salle de bain avec la colonne Easy et le miroir Easy »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sabine Q. from Chaumont-gistoux, Belgium, the July 10, 2019

« Superb furniture! the basin is beautiful and the quality of the oak also. gives a perfect rendering in our bathroom with easy column and easy mirror »
« Superbe meuble! La vasque est magnifique et la qualité du chêne également. Donne un parfait rendu dans notre salle de bain avec la colonne Easy et le miroir Easy »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Virginie G. from La Ciotat, France, the April 08, 2019

« All simply magnificent ! to see the use »
« Tout simplement magnifique ! A voir a l'usage »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Virginie G from , , the April 08, 2019

« All simply magnificent ! to see in use »
« Tout simplement magnifique ! A voir a l'usage »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
CONCEPT T from , , the March 25, 2019

« Quality wooden furniture the stone basin is sublime confirms to the description already assembled furniture just to place the basin. a crazy effect in our bathroom. »
« Meuble de qualité en bois la vasque en pierre est sublime confirme à la description meuble déjà monté juste à poser la vasque. Un effet de dingue dans notre salle de bains. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Concept T. from Nice, France, the March 25, 2019

« Quality furniture in wood the stone basin is sublime confirms the description furniture already mounted just to ask the basin. a crazy effect in our bathroom. »
« Meuble de qualité en bois la vasque en pierre est sublime confirme à la description meuble déjà monté juste à poser la vasque. Un effet de dingue dans notre salle de bains. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pierre A. from Ceyreste, France, the March 21, 2019

« Furniture and basin of quality, and massive.good outfit for the moment »
« Meuble et vasque de qualité, et massif.Bonne tenue pour le moment »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Laurent M. from Vayres, France, the December 13, 2018

« Superb furniture, stone and wood of very good quality. »
« Superbe meuble, la pierre et le bois de très bonne qualité. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Rima I. from Marcy L'étoile, France, the September 27, 2018

« Furniture received in perfect condition, really beautiful and makes very good in my bathroom. »
« Meuble reçu en parfait état, vraiment beau et rend tres bien dans ma salle de bain. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marion G. from Chateaueneuf Les Martigues, France, the May 05, 2018

« Beautiful furniture and beautiful washbasin »
« Beau meuble et très belle vasque »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Claire V. from Pechbusque, France, the April 28, 2018

« Very nice furniture. beautiful finishes. very satisfied. »
« Très beau meuble. Belles finitions. Très satisfaite. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nathalie J. from Le Barcarès, France, the April 10, 2018

« Very good quaitmeuble already mountedvery nice effect in a bathroombuilt in oak »
« Très bonne quaiteMeuble déjà montéTrès bel effet dans une salle de bainMeuble tout en chene »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marine B. from Oissery, France, the December 28, 2017

« Very good product »
« Très bon produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Luc C. from Nantes, France, the November 24, 2017

« Very beautiful object! »
« Très bel objet ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Philippe T. from La Possonniere, France, the October 03, 2017

« Quality product. »
« Produit quali. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Maxime D. from Aix En Provence, France, the October 02, 2017

« Quality product »
« Produit de qualit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Axel P. from Nürnberg, Deutschland, the September 19, 2017

« Already assembled kompettett, makes a robust impression and looks as good as in the picture »
« schon kompett zusammengebaut, macht einen robusten Eindruck und sieht so gut aus wie auf dem Bild »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Maeva C. from Fontenay Sous Bois, France, the September 18, 2017

« Conform to photos. furniture very beautiful. damage that the drawers of the top do not open. in addition, we had to cut the feet of the fund and reposition because the piping did not pass. »
« Conforme aux photos. Meuble très beau.Dommage que les tiroirs du haut ne s'ouvrent pas.Par ailleurs, nous avons du couper les pieds du fonds et les repositionner car la tuyauterie de passait pas. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Gerald B. from Fenain, France, the May 04, 2017

« No complaints »
« Rien a redire »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Laurent D. from Buros, France, the February 01, 2017

« Very good product. aesthetic, solid and in noble materials for an affordable price. »
« Très bon produit. Esthétique, solide et en matériaux nobles pour un prix abordable. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Hubert L from Nimes, France, the July 29, 2020

« Nice product »
« Beau produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Henri L from Clermont En Argonne, France, the April 29, 2020

« Not yet posed »
« pas encore posé »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Célia L. from Turckheim, France, the July 01, 2019

« Beautiful product, to see the use qur the long term. the materials seem to be of good quality »
« Beau produit, à voir à l'usage qur le long terme. Les matériaux semblent être de bonne qualité »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for taking the time to leave us an opinion. Our customer service is at your disposal throughout the life of your furniture. cordially
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis. Notre service clients reste à votre disposition tout au long de la vie de votre meuble. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Célia L from , , the July 01, 2019

« Nice product, to see for long-term use. materials appear to be of good quality »
« Beau produit, à voir à l'usage qur le long terme. Les matériaux semblent être de bonne qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Franck C. from Falicon, France, the May 05, 2019

« Disappointed not to have managed to get the basin without the holes for taps. the furniture is not yet installed, it seems however beautifully made! »
« Déçu de pas avoir réussi à obtenir la vasque sans les trous pour la robinetterie. Le meuble n'est pas encore installé, il semble cependant de belle facture! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return on your order. Indeed the furniture already ordered a drilling for taps at the basin level and we do not offer custom manufacturing that would have allowed you to receive it at your convenience. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour concernant votre commande. En effet le meuble commandé à déjà un perçage prévu pour la robinetterie au niveau du plan vasque et nous ne proposons pas de fabrication sur mesure qui vous aurait permis de le réceptionner à votre convenance. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Franck C from , , the May 05, 2019

« Disappointed not to have managed to get the basin without the holes for the taps. the furniture is not yet installed, however it looks beautiful! »
« Déçu de pas avoir réussi à obtenir la vasque sans les trous pour la robinetterie. Le meuble n'est pas encore installé, il semble cependant de belle facture! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your feedback regarding your order. Indeed, the piece of furniture ordered already has a hole planned for the taps at the basin level and we do not offer custom manufacturing which would have enabled you to receive it at your convenience. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour concernant votre commande. En effet le meuble commandé à déjà un perçage prévu pour la robinetterie au niveau du plan vasque et nous ne proposons pas de fabrication sur mesure qui vous aurait permis de le réceptionner à votre convenance. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Diidier S. from Nouzonville, France, the March 13, 2019

« Very nice furniture »
« Tres beau meuble »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Charlotte M. from Compreignac, France, the January 30, 2019

« Nice product, the finishes seem good qualities. to see the installation and the use but for the moment we are satisfied. »
« Beau produit, les finitions semblent de bonnes qualités. À voir à l?installaction et à l?usage mais pour le moment nous sommes satisfait. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sébastien G. from Colombes, France, the November 03, 2018

« Satisfied with the product. »
« Satisfait du produit. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pascal R. from Vertou, France, the September 15, 2018

« Apparent quality. we will see the pose »
« Qualité apparente. On verra à la pose »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Matthieu M. from Libourne, France, the August 23, 2018

« Quality furniture. serious manufacturing, design and practical aspects faithful to the description on the site. neat delivery, with a carrier at the top. »
« Meuble de qualité. Fabrication sérieuse, design et aspect s pratiques fidèle à la description sur le site . Livraison soignée , avec un transporteur au top. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we have taken into account your remark and go back to the information with the service concerned. cordially
Bonjour nous avons bien pris en compte votre remarque et remontons l'information auprès du service concerné. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Carole M from Bages, France, the May 29, 2020

« The basin was broken and still has not arrived while the furniture arrived 3 weeks ago !! the furniture is beautiful, but not complete! »
« La vasque a été cassée et n'est toujours pas arrivée alors que le meuble est arrivé voilà 3 semaines!! Le meuble est beau, mais pas complet! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for taking the time to leave us a notice on your order and we are sorry for these different delivery concerns. The re-shipment of your washbasin is currently being forwarded. You will be contacted by the carrier to schedule delivery. Our customer service is at your disposal on 0 805 69 69 02 (free call) if you have any questions about your follow-up Best regards, Julie Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris de le temps de nous laisser un avis sur votre commande et sommes navrés pour ces différents soucis de livraison. La réexpédition de votre vasque est actuellement en cours d'acheminement. Vous serez contactée par la transporteur afin de planifier la livraison. Notre service clients se tient à votre disposition au 0 805 69 69 02 (appel gratuit) si vous avez la moindre question sur votre suivi Cordialement, Julie Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Karine L from , , the August 07, 2019

« Very nice but expensive and very unfortunate that there are no fittings provided ... »
« Très joli mais cher et très dommage qu'il n'y ait pas les raccords de fournis... »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return concerning your order, in a constant concern of improvement we will not fail to raise your remark with the service concerned. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour concernant votre commande, dans un soucis constant d'amélioration nous ne manquerons pas de remonter votre remarque auprès du service concerné. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Karine L. from Cestas, France, the August 07, 2019

« Very nice but expensive and very sad that there are no fittings provided ... »
« Très joli mais cher et très dommage qu'il n'y ait pas les raccords de fournis... »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your feedback on your order, in a constant concern for improvement we will not fail to return your comment with the service concerned. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour concernant votre commande, dans un soucis constant d'amélioration nous ne manquerons pas de remonter votre remarque auprès du service concerné. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Lara B. from Beaufort-en-vallée, France, the June 29, 2019

« Very nice furniture, gives a sacred style to the room. to know: -the stone does not remain black, from the first uses, and despite the washing, there is a diffuse white stain. -the facade under the basin opens swinging swing. in space, there is piping and there is enough room to store some accessories.-the 2 drawers down have a small opening. they only open in half. you can not put large objects on it (but i was able to put 3 medicine kits in one, and the hair trimmer, the toiletry kits, make-up bag and straightener in the other). »
« Très joli meuble, donne un sacré style à la pièce. A savoir: -la pierre ne reste pas noire, dès les premières utilisations, et malgré le lavage, il y a un piqueté blanc diffus. -la façade sous la vasque s'ouvre en oscille battant. Dans l'espace, on retrouve la tuyauterie et il y a suffisamment de place pour y ranger quelques accessoires.-les 2 tiroirs en bas ont une faible ouverture. Ils ne s'ouvrent que de moitié. On ne peut pas y mettre de grands objets (mais j'ai pu y mettre 3 trousses de médicaments dans l'un, et la tondeuse pour cheveux, les trousses de toilette, trousse à maquillage et le lisseur dans l'autre). »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return on your bathroom furniture. We invite you to contact our customer service on 08.05.69.69.02 (free call) regarding the concern on the basin that whitens. We remind you that we invite the use of a slightly damp microfiber cloth for the maintenance of your basin. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour concernant votre meuble de salle de bain. Nous vous invitons à contacter notre service client au 08.05.69.69.02 (appel gratuit) concernant le souci sur la vasque qui blanchit. Nous vous rappelons que nous invitons l'utilisation d'un chiffon microfibre légèrement humide pour l'entretien de votre vasque. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Lara B from , , the June 29, 2019

« Very nice piece of furniture, gives a sacred style to the room. to know: -the stone does not remain black, from the first uses, and despite the washing, there is a diffuse white piqueté. -the front under the basin opens in swinging swing. in the space, there is the piping and there is enough space to store some accessories there. - the 2 drawers at the bottom have a small opening. they only open halfway. you cannot put large objects in it (but i was able to put 3 medicine kits in one, and the hair clipper, the toilet bags, makeup bag and the straightener in the other). »
« Très joli meuble, donne un sacré style à la pièce. A savoir: -la pierre ne reste pas noire, dès les premières utilisations, et malgré le lavage, il y a un piqueté blanc diffus. -la façade sous la vasque s'ouvre en oscille battant. Dans l'espace, on retrouve la tuyauterie et il y a suffisamment de place pour y ranger quelques accessoires.-les 2 tiroirs en bas ont une faible ouverture. Ils ne s'ouvrent que de moitié. On ne peut pas y mettre de grands objets (mais j'ai pu y mettre 3 trousses de médicaments dans l'un, et la tondeuse pour cheveux, les trousses de toilette, trousse à maquillage et le lisseur dans l'autre). »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your feedback regarding your bathroom furniture. We invite you to contact our customer service on 08.05.69.69.02 (free call) regarding the problem on the whitening basin. We remind you that we invite the use of a slightly damp microfiber cloth for the maintenance of your basin. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour concernant votre meuble de salle de bain. Nous vous invitons à contacter notre service client au 08.05.69.69.02 (appel gratuit) concernant le souci sur la vasque qui blanchit. Nous vous rappelons que nous invitons l'utilisation d'un chiffon microfibre légèrement humide pour l'entretien de votre vasque. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Thierry C. from Veigy Foncenex, France, the January 29, 2019

« Average price quality ratio »
« Rapport qualité prix moyen »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, we are sorry that your furniture does not bring you complete satisfaction, we suggest you come back to us with photos of the concerns you found on your furniture to [email protected], we can offer you the opening of a service folder. cordially
Bonjour, nous sommes navrés que votre meuble ne vous apporte pas entière satisfaction, nous vous proposons de revenir vers nous avec des photos des soucis que vous avez constaté sur votre meuble à [email protected], nous pourrons vous proposer l'ouverture d'un dossier SAV. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Carl G. from Bourdonné, France, the November 14, 2018

« Many defects. the artisans at tikamoon are clearly not a cabinetmaker. »
« Nombreuses malfaçons. Les artisans de chez tikamoon ne sont clairement pas ébéniste. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for taking the time to answer our satisfaction questionnaire. When opening your service folder we sent your photos to our manufacturing department. cordially
Bonjour, nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction. Lors de l'ouverture de votre dossier SAV nous avons transmis vos photos auprès de notre service fabrication. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Perrine F. from Ucel, France, the May 03, 2018

« The drawers are not aligned (1cm offset) and the slides rub at the opening and closing of the drawers. quite disappointed in the set for the price paid »
« Les tiroirs ne sont pas alignés (1cm de décalage) et les coulisses frottent à l'ouverture et fermeture des tiroirs. assez déçu dans l?ensemble pour le prix payé »


Justine from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for your return as concerns about your furniture TV, customer service has not been informed we invite you to contact us to open a file sav. We will be able to trace the information to our manufacturing department. cordially
Bonjour, nous vous remercions de votre retour quant aux soucis rencontrés sur votre meuble Tv, le service clients n'ayant pas été informé nous vous invitons à nous contacter afin d'ouvrir un dossier sav. Nous pourrons ainsi remonter l'information auprès de notre service fabrication. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Adeline B. from Saint Maximin, France, the May 08, 2017

« More technical details missing »
« Plus de détails techniques manquants »


Paul from Tikamoon answered :
Hello Adeline. Do not hesitate to contact our customer service if you need additional technical information.
Bonjour Adeline. N'hésitez pas à contacter notre service client si vous avez besoin d'informations techniques supplémentaires.

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review

Product details
Material : Oak
Dimension : W 120 x D 46 x H 94 cm
Weight : 112 kg

1 cupboard with swinging door

2 drawers : H 26 x 49 x D 32 cm  

- on metal runners 

1 double washbasin:

- Basin : H 3 x W 114 x D 33 cm

- Plug diameter : 4.5 cm

- Tap diameter : 3.5 cm

- Attention: Do not clean with abrasive products

** Please note : no taps or waste units are included with this washstand

 

Shipping
Available - Delivery within 3 weeks
Delivery : £49.90
> Small Parcels: (less than 35 kg)
- Delivery via Parcelforce to your door
- Driver will leave a card on delivery attempt

> Large & Heavy Items:
- 2-Man delivery into the room of choice (up to 2nd floor)
- The delivery company will contact you to book a delivery slot
- Deliveries from Monday to Friday between 8:00am-9:00pm
Product care

To protect, maintain and preserve your furniture in protected woods or marble / natural stones.

 

Wood maintenance

Clean and revive the shine with a dust remover.

 

Maintenance of marble and natural stones

Clean to maintain the shine

Regular maintenance
>> Buy the Cleaning product
Special maintenance
>> Buy the Renovator and Buy the Balm

 

Learn more : our furniture maintenance guide





Poline teak shelving unit 170
Poline teak shelving unit 170
£459
Josef Mirror 50x50
Josef Mirror 50x50
£45
Plant Set of Baskets
Plant Set of Baskets
£35
Easy oak Mirror 70x45
Easy oak Mirror 70x45
£119
The Folke Basket
The Folke Basket
£35
Easy oak Column 35
Easy oak Column 35
£315
Easy oak Mirror 120x50
Easy oak Mirror 120x50
£169
You might also like
Edgar teak and lava stone bathroom unit 120
Edgar teak and lava stone bathroom unit 120
£905
Karl Oak Vanity Cabinet with Lava Stone Washbasin 120
Karl Oak Vanity Cabinet with Lava Stone Washbasin 120
£1,285
Nova Sheesham Vanity Cabinet with Lava Stone Washbasin 120
Nova Sheesham Vanity Cabinet with Lava Stone Washbasin 120
£1,045
Jill Teak and Ceramic Vanity Cabinet 120
Jill Teak and Ceramic Vanity Cabinet 120
£525
Soho Teak Washstand 125
Soho Teak Washstand 125
£799
Jonàk Teak Washstand 145
Jonàk Teak Washstand 145
£759
Arty Teak Washstand 120
Arty Teak Washstand 120
£599
Minimalys teak Washstand 145
Minimalys teak Washstand 145
£699
Kwarto Oak vanity cabinet 110
Kwarto Oak vanity cabinet 110
Flash Sale -10%
£379 £425
Soho Oak 125 oak bathroom unit
Soho Oak 125 oak bathroom unit
£799
Jacob suspended teak wash unit 120
Jacob suspended teak wash unit 120
£569