Our website remains open and home deliveries guaranteed | More delivery info here

x
Anoa Teak TV stand 180
+£49.90 (shipping costs)
FREE DELIVERY On standard delivery service
This item has been successfully added to your basket
Successfully added to your basket !
Free returns within 30 days
Free returns within 60 days
100% Money Back Guarantee
100% Money Back Guarantee
2 Years Warranty
2 Years Warranty
Rated 4.6/5 by our customers
Rated 4,7/5 by our customers
Anoa Teak TV stand 180

Anoa Teak TV stand 180

Solid teak wood, natural and durable
A 140 cm version is also available
Comes pre-assembled


InStock
new
£ 559
RRP £645
Add to my basket
Shipping £49.90


Free returns within 60 days
2 Years Warranty
Designed by Tikamoon
Shop Safely
Description

The Anoa 180 teak TV stand is made from beautiful teak wood with  a distinctive warm hue.

Generous in size, it can host your audio-visual equipment and can store plenty of accessories in its 3 large drawers: remote controls, magazines, tablets  etc… All the bits that tend to clutter up your living room!

If you want to add more personality to your space, check out some of our decorative items. In the photo we have paired the TV stand with the Paulette baskets and the Esko box.

Practical as well as stylish, the Anoa teak TV stand is mounted on wheels for easy movement.

WHAT OUR CUSTOMERS SAY
Customer ratings (75 customers)
Ales U from London, UK Mainland, the May 31, 2020

« Absolutely perfect. sometimes it would be wise to watch the structure of the wood and change orientation or use it for other parts of the furniture where it is not so visible. »
« Absolutely perfect. Sometimes it would be wise to watch the structure of the wood and change orientation or use it for other parts of the furniture where it is not so visible. »
Mark R from Bristol, UK Mainland, the May 31, 2020

« Lovely piece of furniture. i couldn't find anything that looked as good and was as reasonably priced, especially with a 20% off voucher. it looks exactly like it does in the pictures and matches well with our like oak table and chairs from oak furniture land. being on casters is a useful feature and the wood comes up a treat when varnished with the luxens furniture care oil. i doubt this will be my last piece of tikamoon furniture! »
« Lovely piece of furniture. I couldn't find anything that looked as good and was as reasonably priced, especially with a 20% off voucher. It looks exactly like it does in the pictures and matches well with our like oak table and chairs from Oak Furniture Land. Being on casters is a useful feature and the wood comes up a treat when varnished with the Luxens Furniture Care Oil. I doubt this will be my last piece of Tikamoon furniture! »
Theresa H from Bishops Stortford, UK Mainland, the April 21, 2020

« Well made quality product at very reasonable price. we have just ordered the matching coffee table »
« Well made quality product at very reasonable price. We have just ordered the matching coffee table »
Nicholas B from Exeter, UK Mainland, the April 19, 2020

« The tv unit looks great. i was a bit concerned about it coming with the wood untreated but a couple of coats of danish oil transformed it. it looks well built and solid. perfect for what we were looking for. »
« The TV unit looks great. I was a bit concerned about it coming with the wood untreated but a couple of coats of danish oil transformed it. It looks well built and solid. Perfect for what we were looking for. »


Julie from Tikamoon answered :
Bonjour, Nous sommes navrés de l'incident rencontré sur votre commande, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès de notre service qualité. Notre service client a pris en charge votre dossier SAV et a trouvé une solution en accord avec vous afin de remédier à ce désagrément sur votre table. Nous espérons avoir répondu à vos attentes et restons à votre écoute pour tout renseignement complémentaire, Cordialement, Julie, Tikamoon
Bonjour, Nous sommes navrés de l'incident rencontré sur votre commande, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès de notre service qualité. Notre service client a pris en charge votre dossier SAV et a trouvé une solution en accord avec vous afin de remédier à ce désagrément sur votre table. Nous espérons avoir répondu à vos attentes et restons à votre écoute pour tout renseignement complémentaire, Cordialement, Julie, Tikamoon
Stephen C from , , the November 30, 2019

« This is an excellent product. the wood is a lovely colour and the piece is substantial enough for a large tv. the drawers and shelf allow easy connections to other audio equipment and the cables can?t be seen. the quality of the tv stand is very good- much bethan similar priced items sold by other companies. casters (with brakes) make moving the stand very easy. definitely recommend this product. »
« This is an excellent product. The wood is a lovely colour and the piece is substantial enough for a large TV. The drawers and shelf allow easy connections to other audio equipment and the cables can?t be seen. The quality of the tv stand is very good- much Bethan similar priced items sold by other companies. Casters (with brakes) make moving the stand very easy. Definitely recommend this product. »
Stephen C. from Malmesbury, Wilts, UK Mainland, the November 30, 2019

« This is an excellent product. the wood is a lovely colour and the piece is substantial enough for a large tv. the drawers and shelf allow easy connections to other audio equipment and the cables can?t be seen. the quality of the tv stand is very good- much bethan similar priced items sold by other companies. casters (with brakes) make moving the stand very easy. definitely recommend this product. »
« This is an excellent product. The wood is a lovely colour and the piece is substantial enough for a large TV. The drawers and shelf allow easy connections to other audio equipment and the cables can?t be seen. The quality of the tv stand is very good- much Bethan similar priced items sold by other companies. Casters (with brakes) make moving the stand very easy. Definitely recommend this product. »
Julie S from , , the November 07, 2019

« The tv stand is both contemporary in my lounge with great storage. look forward to buying from tikamoon again. »
« The TV stand is both contemporary in my lounge with great storage. Look forward to buying from Tikamoon again. »
Julie S. from Glasgow, UK Mainland, the November 07, 2019

« The tv stand is both contemporary in my lounge with great storage. look forward to buying from tikamoon again. »
« The TV stand is both contemporary in my lounge with great storage. Look forward to buying from Tikamoon again. »
Fernanda M from , , the October 19, 2019

« Great quality. no assemble.required »
« Great quality. No assemble.required »
Fernanda M. from London, UK Mainland, the October 19, 2019

« Great quality. no assemble.required »
« Great quality. No assemble.required »
Binit S from Buckhurst Hill, UK Mainland, the June 01, 2020

« Loved the look and feel of the product but in just over 30days it has started to come apart at the joints! very disappointing for what i believed was a high quality and believe is a high cost item. would be careful to recommend as this could just be a faulty product amongst a good batch. »
« Loved the look and feel of the product but in just over 30days it has started to come apart at the joints! Very disappointing for what I believed was a high quality and believe is a high cost item. Would be careful to recommend as this could just be a faulty product amongst a good batch. »


Julie from Tikamoon answered :
I have contacted customer services and am waiting to be contacted. If only they were as quick to respond as you were!
I have contacted customer services and am waiting to be contacted. If only they were as quick to respond as you were!
Alicia A from Madrid, Spain, the July 06, 2020

« My experience is good and i am happy although i think the home delivery rate is very high. in my case, it would only have been loading the furniture on a forklift and putting it in the house. didn't i hire him being 90? rate but if it had been something less, yes it would have. »
« Mi experiencia es buena y estoy contenta aunque creo que la tarifa de entrega a domicilio es muy alta. En mi caso, solamente hubiese sido cargar el mueble en un montacargas y meterlo en la vivienda. No lo contraté al ser 90 ? de tarifa pero si hubiese sido algo menos, sí que lo hubiese hecho. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Francisco M from Molina De Segura, Spain, the July 05, 2020

« Magnificent materials. excellent design. very happy. everything met my expectations. i recommend it. »
« Magníficos materiales. Excelente diseño. Muy contento.Todo respondió a mis expectativas.La recomiendo. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
DAVID L from Boisguillaume, France, the June 30, 2020

« To protect with oil, i would have preferred that this is done from your workshops. »
« A PROTEGER PAR DE L'HUILE, J'AURAI PREFERE QUE CECI SOIT FAIT AU DEPART DE VOS ATELIERS. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Pierre C from Cap D’agde, France, the June 30, 2020

« Very good quality product »
« Produit de très bonne qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Emmanuelle C from Noirmoutier, France, the June 30, 2020

« Very beautiful piece of furniture and good color »
« Très beau meuble et bonne couleur »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marie pierre L from Reims, France, the June 30, 2020

« Very beautiful furniture of good quality »
« Très beau meuble de belle qualite »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
CHRISTIAN O from Loulle, France, the June 30, 2020

« Very nice teak tv cabinet .. nice finish .. very nice work ... »
« très beau meuble TV en teck.. belle finition.. du très beau travail... »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Aurelie B from Auterive, France, the June 05, 2020

« Delighted! conform to the photo !! magnificent! »
« Ravis! Conforme à la photo!! Magnifique! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
NADIA F from Montigny Le Bretonneux, France, the June 02, 2020

« Clean design, very practical furniture with castors. the furniture received conforms to the photo. »
« Design épuré, meuble très pratique avec les roulettes. Le meuble reçu est conforme, à la photo. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jean Pierre D from Les Plans, France, the May 25, 2020

« Very beautiful piece of furniture. perfect finish. aesthetic. sober. quality product. pleasantly surprised by the quality of your services. »
« Très beau meuble. Finition parfaite. Esthétique. Sobre. Produit de qualité. Agréablement surpris par la,qualité de vos services. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
julie f from Serrouville, France, the May 24, 2020

« Furniture in immaculate condition »
« Meuble dans un état impeccable »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Aurelie J from Mornant, France, the May 07, 2020

« Very beautiful piece of furniture »
« Très beau meuble »


Julie from Tikamoon answered :
Hello Ms., We are sorry to learn this concern upon receipt of your order, we will not fail to send the information to our manufacturing department. In order to remedy this inconvenience as soon as possible, our customer service will contact you immediately. Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour Mme, Nous sommes navrés d'apprendre ce souci lors de la réception de votre commande, nous ne manquerons pas de faire remonter l'information auprès de notre service fabrication. Afin de remédier à ce désagrément dans les plus brefs délais, notre service client vous contacte immédiatement. Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Oriane J from Morre, France, the May 07, 2020

« Very nice piece of furniture, very happy with the rendering in my living room. i would still have preferred a soft close system for the drawers. »
« Très joli meuble, très contente du rendu dans mon salon. J'aurais quand même préféré un système de fermeture amortie pour les tiroirs. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello Ms., We are sorry to learn this concern upon receipt of your order, we will not fail to send the information to our manufacturing department. In order to remedy this inconvenience as soon as possible, our customer service will contact you immediately. Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour Mme, Nous sommes navrés d'apprendre ce souci lors de la réception de votre commande, nous ne manquerons pas de faire remonter l'information auprès de notre service fabrication. Afin de remédier à ce désagrément dans les plus brefs délais, notre service client vous contacte immédiatement. Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Carole L from Lecci, Corse, the May 06, 2020

« Very nice rendering i love the wheels very practical to move »
« très beau rendu j adore avec les roulettes très pratique à déplacer »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Rebeca V from Madrid, Spain, the May 04, 2020

« Good quality furniture. we have varnished it with a matte varnish »
« Mueble buena calidad. Lo hemos barnizado con un barniz mate »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Wiedeking R. from Embsen, Deutschland, the May 04, 2020

« We actually use the cabinet as a tv board. it makes everything much more comfortable in the living room and the board has a great wood grain! »
« Wir nutzen den Schrank tatsächlich als TV-Board. Es macht alles viel gemütlicher im Wohnzimmer und das Board hat eine tolle Holzmaserung! »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Judith T from Le Vernet, France, the May 01, 2020

« Expensive product, but we really have a solid, solid, practical piece of furniture with its wheels that work well. no regrets. »
« produit cher, mais on a vraiment un meuble en bois massif, solide, pratique avec ses roulettes qui fonctionnent bien. Pas de regret. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
christian n from Braibant, Belgium, the April 30, 2020

« Meets my expectations very beautiful finish very beautiful wood »
« Conforme à mes attentes Très belle finition très beau bois »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Lucie D from Basse Goulaine, France, the April 20, 2020

« Very nice piece of furniture, good quality »
« Très beau meuble, de bonne qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
François A from 34400, France, the April 20, 2020

« Very nice tv stand »
« Très beau meuble TV »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
François S from Saint Jean De Cornies, France, the April 20, 2020

« Furniture completely in my expectations, beautiful wood, sober »
« Meuble tout à fait dans mes attentes, beau bois, sobre »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
MICHELE L from Pechabou, France, the April 20, 2020

« Beautiful furniture, beautiful wood and beautiful finishes at a very correct price. »
« Meuble magnifique, beau bois et belles finitions à un tarif très correct. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
maribel l from Vezac, France, the April 20, 2020

« Very nice product exactly what i wanted »
« très beau produit exactement ce que je voulais »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
francis k from La Ferte St Aubin, France, the April 19, 2020

« Good finish. complies with the expected product. »
« Bonne finition. Conforme au produit attendu. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We are sorry for the incident encountered on your order, we will not fail to report the information to our quality department. Our customer service has taken charge of your after-sales service file and has found a solution in agreement with you to remedy this inconvenience on your table. We hope to have met your expectations and remain at your disposal for any further information, Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour, Nous sommes navrés de l'incident rencontré sur votre commande, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès de notre service qualité. Notre service client a pris en charge votre dossier SAV et a trouvé une solution en accord avec vous afin de remédier à ce désagrément sur votre table. Nous espérons avoir répondu à vos attentes et restons à votre écoute pour tout renseignement complémentaire, Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Denis A from Le Cannet, France, the April 16, 2020

« Very beautiful but a bit expensive »
« Très beau mais un peu cher »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Guy V. from La Fare Les Oliviers, France, the March 12, 2020

« Magnificent!!!!! »
« magnifique!!!!! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Eric W. from Cannes, France, the December 21, 2019

« A nice product, faithful to the description: beautiful wood, beautiful finishes »
« un joli produit, fidèle à la description: beau bois, belles finitions »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Valerie C. from St Germain Du Puch, France, the December 20, 2019

« Very nice piece of raw wood furniture »
« tres jolie meuble en bois brut »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Bernard M. from Saint-bonnet-en-champsaur, France, the December 20, 2019

« Very good same as the photo beautiful quality »
« Très bien Identique à la photo Belle qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Paolo G from , , the December 19, 2019

« High quality product »
« Prodotto qualitativamente alto »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Paolo G. from Sorisole Bg, Italy, the December 19, 2019

« High quality product »
« Prodotto qualitativamente alto »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Luisa T. from Sarzana, Italy, the December 18, 2019

« Great product »
« Ottimo prodotto »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
luisa t from , , the December 18, 2019

« Great product »
« Ottimo prodotto »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Nerea I. from Ermua, Spain, the December 12, 2019

« A good buy. a sober solid wood furniture. i am delighted with the purchase. i have varnished it with matt varnish and it has been very good. the fact that it has wheels makes cleaning easier. i would definitely buy from tikamoon again. the furniture arrived in perfect condition. »
« Una buena compra. Un mueble sobrio de madera maciza. Estoy encantada con la compra. Lo he barnizado con barniz mate y ha quedado muy bien. El hecho de que tenga ruedas facilita la limpieza.sin duda volvería a comprar en tikamoon. El mueble llegó en perfecto estado. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Emmanuel L. from Lanester, France, the November 18, 2019

« Very nice furniture, is perfect for my home »
« Très beau meuble, convient parfaitement à mon intérieur »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marguerite L. from Gardanne, France, the November 03, 2019

« Very beautiful in my living room, practical, functional »
« trés beau dans mon salon ,pratique,fonctionnel »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Amandine C. from Villeneuve D Ascq, France, the October 24, 2019

« Product compliant in every respect. good quality. »
« Produit conforme en tout point. Bonne qualité. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jean francois P. from Marolles En Huropoix, France, the October 24, 2019

« No instructions no advice to pass the product either to clean it or to darken it a little »
« Aucune notice aucun conseil pour passer du produit soit pour le nettoyer soit pour le foncer un peu »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to leave us an opinion and are happy that the furniture meets your expectations. This furniture is raw, we recommend on the article sheet to apply a matte and colorless varnish before use, you also receive directly in your package an explanatory catalog with our tips for the maintenance of your furniture. Our customer service is at your disposal at 0 805 69 69 02 (free call) if you have questions about the maintenance of your furniture. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et sommes heureux que le meuble corresponde à vos attentes. Ce meuble est brut, nous conseillons sur la fiche article d'appliquer un vernis mat et incolore avant utilisation, vous recevez également directement dans votre colis un catalogue explicatif avec nos conseils pour l'entretien de votre meuble. Notre service clients est à votre écoute au 0 805 69 69 02 (appel gratuit) si vous avez des questions sur l'entretien de votre meuble. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Jean jacques R. from Coex, France, the August 10, 2019

« This furniture is the most beautiful effect in our living room. its great depth makes it easy to integrate audio and video devices. the casters are very practical for easy access to the back of the cabinet. »
« Ce meuble est du plus bel effet dans notre salon. Sa grande profondeur permet de bien intégrer les appareils audio et vidéo. Les roulettes sont très pratiques pour accéder facilement à l'arrière du meuble. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
M dolores R. from Gava, Spain, the August 10, 2019

« Quality and excellent finishes »
« Calidad y acabados excelentes »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Jean Jacques R from , , the August 10, 2019

« This piece of furniture looks great in our living room. its great depth makes it possible to integrate audio and video devices well. the casters are very practical for easy access to the back of the cabinet. »
« Ce meuble est du plus bel effet dans notre salon. Sa grande profondeur permet de bien intégrer les appareils audio et vidéo. Les roulettes sont très pratiques pour accéder facilement à l'arrière du meuble. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
René P. from Harpstedt, Deutschland, the August 07, 2019

« *** very nice and valuable. »
« *** Sehr schön und wertig. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Jean-marc L. from Meudon La Forêt, France, the August 01, 2019

« Really beautiful. »
« Vraiment très beau. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Julie M. from Paris, France, the August 01, 2019

« Goldsmith work. clean lines in a noble material. absolutely stunning. »
« Du travail d?orfèvrerie. Des lignes épurées dans un matériau noble. Absolument magnifique. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
JEAN-MARC L from , , the August 01, 2019

« Really beautiful. »
« Vraiment très beau. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Julie M from , , the August 01, 2019

« Goldsmith work. clean lines in a noble material. absolutely stunning. »
« Du travail d?orfèvrerie. Des lignes épurées dans un matériau noble. Absolument magnifique. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Irina K from Boadilla Del Monte, Madrid, Spain, the July 07, 2020

« Nice piece of furniture »
« Bonito mueble »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Emmanuel B from Locoal Mendon, France, the July 02, 2020

« Tv stand meets our expectations. very nice product »
« Meuble TV correspond à notre attente. Tres beau produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Cindy B from Villiers Adam, France, the May 25, 2020

« Satisfied with my purchase. very beautiful furniture. correct finishes. the casters are very practical. i would definitely recommend something else next time. »
« Satisfaite de mon achat. Meuble très beau. Finitions correctes. Les roulettes sont très pratiques. Je recommanderais certainement autre chose une prochaine fois. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
JASMINE O from Juziers, France, the April 30, 2020

« Good product »
« Bon produit »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Stéphane T from La Rue Saint Pierre, France, the April 28, 2020

« Product conforms to the description. »
« Produit conforme à la description. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Geraldine S from Serres Castet, France, the April 20, 2020

« Beautiful qualitative furniture. a regret it is raw i would have preferred a smoother appearance with a sanding and a colorless varnish to facilitate its maintenance »
« Beau meuble qualitatif. Un regret il est brut j aurais préféré un aspect plus lisse avec un ponçage et un vernis incolore pour faciliter son entretien »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
stefano a from San Giovanni In Persiceto, Italy, the April 20, 2020

« Satisfied »
« Soddisfatto »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Jean François C from Bougival, France, the April 20, 2020

« A very good manufacturing quality.. »
« Très bonne qualité de fabrication.. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marie-Aude Z from 38700, France, the April 19, 2020

« Very good quality furniture at the reception. to see for the evolution over time »
« Meuble de très bonne qualité lors de la réception. A voir pour l évolution dans le temps »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We are sorry for the incident encountered on your order, we will not fail to report the information to our quality department. Our customer service has taken charge of your after-sales service file and has found a solution in agreement with you to remedy this inconvenience on your table. We hope to have met your expectations and remain at your disposal for any further information, Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour, Nous sommes navrés de l'incident rencontré sur votre commande, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès de notre service qualité. Notre service client a pris en charge votre dossier SAV et a trouvé une solution en accord avec vous afin de remédier à ce désagrément sur votre table. Nous espérons avoir répondu à vos attentes et restons à votre écoute pour tout renseignement complémentaire, Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
James F. from Ecot, France, the December 10, 2019

« Very good quality »
« Tres bonne qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Carlo C. from Bolzano, Italy, the August 04, 2019

« The furniture is beautiful and well done. i would definitely recommend it. »
« Il mobile è bello e ben fatto.Lo consiglio sicuramente. »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Carlo C from , , the August 04, 2019

« The furniture is beautiful and well made, i definitely recommend it. »
« Il mobile è bello e ben fatto.Lo consiglio sicuramente. »

Comment on the website Tikamoon.it, Automatically translated from Italian > See the original reviewSee the translated review
Séverine S from Bren, France, the June 18, 2020

« Poor adjustment of the drawers: one drawer is not aligned with the others, this is not a detail because it really shows. »
« Mauvais ajustement des tiroirs: un tiroir n'est pas aligné par rapport aux autres, cela n'est pas un détail car cela se voit vraiment. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to leave us a notice and we are sorry for this concern encountered when unpacking your furniture. Our customer service has not been informed, do not hesitate to send them photos at [email protected] for the opening of a service file. Sincerely, Julie Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et sommes navrés pour ce souci rencontré au déballage de votre meuble. Notre service clients n'en ayant pas été informé, n'hésitez pas à lui envoyer des photos sur [email protected] pour l'ouverture d'un dossier SAV. Cordialement, Julie Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
philippe S from Fronton, France, the April 19, 2020

« A little damaged and a pity that there is not a light treatment to facilitate cleaning. »
« Un peu abîmé et dommage qu'il n'y est pas un léger traitement pour faciliter le nettoyage. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We are sorry to hear this concern on your TV stand. Our customer service will contact you immediately to find a solution to this inconvenience. Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour, Nous sommes navrés d'appendre ce souci sur votre meuble TV. Notre service client prend contact avec vous immédiatement afin de trouver une solution à ce désagrément. Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Françoise R from Gueugnon, France, the April 19, 2020

« The gluing of one of the drawers was not done »
« Le collage d'un des tiroirs n'était pas fait »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We are sorry for the incident encountered on your order, we will not fail to report the information to our quality department. Our customer service has taken charge of your after-sales service file and has found a solution in agreement with you to remedy this inconvenience on your table. We hope to have met your expectations and remain at your disposal for any further information, Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour, Nous sommes navrés de l'incident rencontré sur votre commande, nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès de notre service qualité. Notre service client a pris en charge votre dossier SAV et a trouvé une solution en accord avec vous afin de remédier à ce désagrément sur votre table. Nous espérons avoir répondu à vos attentes et restons à votre écoute pour tout renseignement complémentaire, Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Yvonnick D. from Ayherre, France, the December 13, 2019

« Fair quality »
« Qualité passable »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to leave us a notice and we are sorry for the concern encountered when delivering your package. You informed us that the furniture had suffered damage during transport and thanks to your photos we were able to reassemble the information with a constant concern for improving our delivery services. Our customer service has offered you several solutions and set up the recovery of your furniture following your request. The full refund of your order will be set up once the package has been picked up. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et sommes navrés du souci rencontré à la livraison de votre colis. Vous nous avez informé que le meuble avait souffert de dégâts pendant le transport et grâce à vos photos nous avons pu remonter l'information dans un souci constant d'amélioration de nos services de livraison. Notre service clients vous a proposé plusieurs solutions et à mis en place la reprise de votre meuble suite à votre demande. Le remboursement total de votre commande sera mis en place une fois la reprise du colis effectué. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
DAVID T from Madrid, Spain, the June 01, 2020

« I feel cheated! they gave me a phone number (512703360) and when i asked they told me it was free ... of course i called several times for questions with the furniture i was going to buy ... when the invoice arrives i see that they have charged me almost 40? .so for free nothing. it has made me feel bad, first and last time i shop here. »
« Me siento estafado! Me dieron un número de teléfono (512703360) y cuando pregunté me dijeron que era gratuito...claro llamé varias veces por dudas con el mueble que iba a comprar...cuando llega la factura veo que me han cobrado casi 40?...así que de gratuito nada. Me ha sentado fatal, primera y última vez que compro aquí. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
AGNÈS P from Wambrechies, France, the May 07, 2020

« All my remarks are above »
« toutes mes remarques sont au dessus »


Julie from Tikamoon answered :
Hello Ms., We are sorry to learn this concern upon receipt of your order, we will not fail to send the information to our manufacturing department. In order to remedy this inconvenience as soon as possible, our customer service will contact you immediately. Thank you for responding to our satisfaction questionnaire. Sincerely, Julie, Tikamoon
Bonjour Mme, Nous sommes navrés d'apprendre ce souci lors de la réception de votre commande, nous ne manquerons pas de faire remonter l'information auprès de notre service fabrication. Afin de remédier à ce désagrément dans les plus brefs délais, notre service client vous contacte immédiatement. Nous vous remercions d'avoir répondu à notre questionnaire de satisfaction. Cordialement, Julie, Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review

Product details
Material : Teak
Dimension : W 180 x D 45 x H 55 cm
Weight : 47.1 kg

3 drawers: H 13.4 x W 49.5 x D 33.5 cm *
- metal runners

1 upper open shelf: H 16 x W 170 x D 45 cm *

4 wheels

 

* Key dimensions

Shipping
Available - Delivery within 3 weeks
Delivery : £49.90
> Small Parcels: (less than 35 kg)
- Delivery via Parcelforce to your door
- Driver will leave a card on delivery attempt

> Large & Heavy Items:
- 2-Man delivery into the room of choice (up to 2nd floor)
- The delivery company will contact you to book a delivery slot
- Deliveries from Monday to Friday between 8:00am-9:00pm
Product care

We offer a selection of products for protecting, maintaining and preserving your raw wood furniture.

 

Standard use
>> Buy the Furniture and Object colourless matte varnish
>> Buy the Furniture and Object colourless matte oil

Intensive use
>> Buy the Kitchen and Bath colourless matte lacquer
>> Buy the Kitchen and Bath colourless matte oil

Learn more : our furniture maintenance guide





The Esko Box
The Esko Box
£35
Bonbonne Nanou Vase
Bonbonne Nanou Vase
£29
Paulette Baskets
Paulette Baskets
£29
Stina Cabinet Box
Stina Cabinet Box
£25
Anoa Teak Coffee Table 110x60
Anoa Teak Coffee Table 110x60
£375
Maë Teak Console 110
Maë Teak Console 110
£199
Sera teak bookcase 80x180
Sera teak bookcase 80x180
£665
You might also like
Minimalys Teak TV Cabinet 170
Minimalys Teak TV Cabinet 170
£619
Patio Teak TV Stand 200
Patio Teak TV Stand 200
£899
Teak TV Unit  Jonàk 140
Teak TV Unit Jonàk 140
£375
Koppar oak TV unit 160
Koppar oak TV unit 160
£1,285
Anton Teak TV Cabinet 130
Anton Teak TV Cabinet 130
£309
Celeste Pine TV Cabinet 180
Celeste Pine TV Cabinet 180
£699
Magda 50’s Teak TV Cabinet 180
Magda 50’s Teak TV Cabinet 180
£929