Liv Mango TV Cabinet
+£49.90 (shipping costs)
FREE DELIVERY On standard delivery service
This item has been successfully added to your basket
Successfully added to your basket !
Free returns within 30 days
Free returns within 60 days
100% Money Back Guarantee
100% Money Back Guarantee
2 Years Warranty
2 Years Warranty
Rated 4.6/5 by our customers
Rated 4,7/5 by our customers
Liv Mango TV Cabinet

Liv Mango TV Cabinet

Collection in solid painted wood
Pin-style legs
Comes pre-assembled


InStock
new
£ 559
RRP £699
Add to my basket
Shipping £49.90


Free returns within 60 days
2 Years Warranty
Designed by Tikamoon
Shop Safely
Description

Our Liv mango TV stand is made of black coloured mango wood. A great room organiser, it features 3 cupboards with swinging doors. This piece will bring style and class to any space thanks to its stylish, art deco look, which is marked by the brass-coloured painted metal fixtures and the rich wood tone.

 

This TV stand is part of the Liv collection, a range of mango furniture for the whole house: sideboard, TV cabinet, console, coffee table and vanity units! To complete the look, do not hesitate to adorn your room space with decorative objects. Find some inspiration in our selection of accessories chosen by our designers.

WHAT OUR CUSTOMERS SAY
Customer ratings (71 customers)
Manish V from London, UK Mainland, the May 27, 2020

« Lovely product and seems a great quality wood. best part that it came assembled, just had to fix legs »
« Lovely product and seems a great quality wood. Best part that it came assembled, just had to fix legs »
Nichola B from St Neots, UK Mainland, the May 10, 2020

« It?s a gorgeous piece of furniture. great quality and looks beautiful in our living room! »
« It?s a gorgeous piece of furniture. Great quality and looks beautiful in our living room! »
Young S from East Kilbride, UK Mainland, the April 27, 2020

« Am delighted with the product »
« Am delighted with the product »
Joanne A. from Harrow, UK Mainland, the January 03, 2020

« Love our new unit in our home.its perfect »
« Love our new unit in our home.Its perfect »
Joanne A from , , the January 03, 2020

« Love our new unit in our home.its perfect »
« Love our new unit in our home.Its perfect »
Dominic E. from London, UK Mainland, the December 30, 2019

« It is a stylish piece that looks great in our living room. the tv cabinet is spacious inside and fits many of our items. »
« It is a stylish piece that looks great in our living room. The TV cabinet is spacious inside and fits many of our items. »
Dominic E from , , the December 30, 2019

« It is a stylish piece that looks great in our living room. the tv cabinet is spacious inside and fits many of our items. »
« It is a stylish piece that looks great in our living room. The TV cabinet is spacious inside and fits many of our items. »
Esther A from , , the December 28, 2019

« Was looking for a unique stand for our tv and was not disappointed when i came across this piece of furniture. great everlasting quality and we get lots of compliments from our guests as it stands out in our room. would recommend to anyone. »
« Was looking for a unique stand for our TV and was not disappointed when I came across this piece of furniture. Great everlasting quality and we get lots of compliments from our guests as it stands out in our room. Would recommend to anyone. »
Esther A. from Northampton, UK Mainland, the December 28, 2019

« Was looking for a unique stand for our tv and was not disappointed when i came across this piece of furniture. great everlasting quality and we get lots of compliments from our guests as it stands out in our room. would recommend to anyone. »
« Was looking for a unique stand for our TV and was not disappointed when I came across this piece of furniture. Great everlasting quality and we get lots of compliments from our guests as it stands out in our room. Would recommend to anyone. »
Stephen O. from Darley Dale, UK Mainland, the December 19, 2019

« Excellent quality, it looks brilliant in our sitting room. »
« excellent quality, it looks brilliant in our sitting room. »
Stephen O from , , the December 19, 2019

« Excellent quality, it looks brilliant in our sitting room. »
« excellent quality, it looks brilliant in our sitting room. »
Sergio Z. from London, UK Mainland, the December 01, 2019

« Brilliant product of very good quality wood. we love it »
« Brilliant product of very good quality wood. We love it »
Sergio Z from , , the December 01, 2019

« Brilliant product of very good quality wood. we love it »
« Brilliant product of very good quality wood. We love it »
Sharni R. from Wembley, UK Mainland, the August 24, 2019

« Lovely product! it fits in beautifully in our living room. everyone that has seen it has loved the look. »
« Lovely product! It fits in beautifully in our living room. Everyone that has seen it has loved the look. »
Sharni R from , , the August 24, 2019

« Lovely product! it fits in beautifully in our living room. everyone that has seen it has loved the look. »
« Lovely product! It fits in beautifully in our living room. Everyone that has seen it has loved the look. »
Hughes P. from Bromsgrove, UK Mainland, the July 05, 2019

« Great product »
« Great product »
Hughes P from , , the July 05, 2019

« Great product »
« Great product »
Natasha S from Woking, UK Mainland, the June 09, 2020

« Unit looks great, unfortunately it came with the shelves stuck beneath the door hinges; so the only way to unwrap them and take out of the unit was to physically take the doors of the unit off. silly mistakes made at manufacture but a right pain in the backside when you spend over £400 for a ready assembled piece of furniture. written to customer services but never heard back. »
« Unit looks great, unfortunately it came with the shelves stuck beneath the door hinges; so the only way to unwrap them and take out of the unit was to physically take the doors of the unit off. Silly mistakes made at manufacture but a right pain in the backside when you spend over £400 for a ready assembled piece of furniture. Written to customer services but never heard back. »
Mindaugas D. from Grays, UK Mainland, the January 24, 2019

« Medium quality »
« Medium quality »
Mindaugas D from , , the January 24, 2019

« Medium quality »
« Medium quality »
Aman S. from Leicester, UK Mainland, the November 15, 2019

« Tv unit is lovely about on the gold strip we have marks on them , delivery was amazing but if tikamoon can sort our problem out we will be very greatfull.*** »
« Tv unit is lovely about on the gold strip we have marks on them , delivery was amazing but if Tikamoon can sort our problem out we will be very greatfull.*** »


Quality Management from Tikamoon answered :
Thank you for your feedback. We can see our customer service provided you with a solution. We hope you are happy with your unit. Should you require any further assistance, please do not hesitate to get back in touch.
Thank you for your feedback. We can see our customer service provided you with a solution. We hope you are happy with your unit. Should you require any further assistance, please do not hesitate to get back in touch.
Aman S from , , the November 15, 2019

« Tv unit is lovely about on the gold strip we have marks on them , delivery was amazing but if tikamoon can sort our problem out we will be very greatfull.*** »
« Tv unit is lovely about on the gold strip we have marks on them , delivery was amazing but if Tikamoon can sort our problem out we will be very greatfull.*** »
leila b from Hendaye, France, the June 25, 2020

« Nice product. darker than i thought. i saw it rather dark gray. makes a nice effect »
« Beau produit. Plus foncé que ce que je pensais. Je le voyais plutôt gris foncé. Fait un bel effet »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Yovitka F from St Paul Mont Penit, France, the June 19, 2020

« Top quality for a price deserves. .. it is superb and the finishes too. »
« Top qualité pour un prix mérite. .. il est superbe et les finitions aussi. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
BEATRICE B from Gieres, France, the May 31, 2020

« Very good quality furniture, very original. i highly recommend tikamoon. »
« Meuble de très bonne qualité, très original. Je recommande vivement Tikamoon. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Julia A from Palma De Mallorca, Spain, the May 21, 2020

« The furniture is gorgeous. it has a very elegant design and in person it is even more beautiful because the quality of the wood is appreciated. it is very easy to assemble since you only have to screw the legs. the rest is already assembled. everyone who sees him asks me about him! definitely my living room looks different and it is worth paying its price because it shows that it is a good piece of furniture and that it will last for years. »
« El mueble es una preciosidad. Tiene un diseño muy elegante y en persona es aún más bonito porque se aprecia la calidad de la madera. Es muy fácil de montar puesto que solo hay que atornillarle las patas. El resto viene ya montado. Todo el mundo que lo ve me pregunta por él! Definitivamente mi salón luce distinto y merece la pena pagar su precio porque se nota que es un mueble bueno y que durará años. »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
Dorina C from Bordeaux, France, the May 19, 2020

« Ellegant and design! »
« Ellegant et design ! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Rodolphe C from Fragnes, France, the May 14, 2020

« Quality product and consistent with the description of the site »
« Produit de qualité et conforme à la description du site »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
CEDRIC D from Le Meux, France, the May 14, 2020

« Nice finish »
« belle finition »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Yvon G from Aubord, France, the May 14, 2020

« Satisfied with this article. meets my expectations. i recommend this tv stand. »
« Satisfait de cet article. Conforme à mes attentes. Je recommande ce meuble télé. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Isabella A. from Goslar, Deutschland, the April 23, 2020

« Super nice quality, high quality product that is very unique. *** also perfect for build-up muffle, since only the legs have to be screwed on. top! »
« Super schöne Qualität, wertiges Produkt, dass sehr einzigartig ist. *** für Aufbau-Muffel ebenfalls perfekt, da nur die Beine angeschraubt werden müssen. Top! »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Ingrid C from La Colle Sur Loup, France, the April 04, 2020

« Very satisfied and very good quality »
« Très satisfait et très bonne qualité »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sylvie B from Cartelègue, France, the March 29, 2020

« Magnificent. feet very easy to assemble »
« Magnifique. Pieds très facile à monter »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
GILLES B from Marseille, France, the March 24, 2020

« I am very happy with my purchase, it is a beautiful piece of furniture, the delivery ok and the packaging protects very well. »
« Je suis très content de mon achat, c'est un beau meuble ,la de livraison ok et l'emballage protège super bien . »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Alexia C from Arenthon, France, the March 20, 2020

« The tv stand is magnificent, as described. the delivery was quick and the package was very well protected. i am completely satisfied with my purchase. »
« Le meuble TV est magnifique, conforme à la description. La livraison a été rapide et le colis était très bien protégé. Je suis entièrement satisfaite de mon achat. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Josette D. from Dax, France, the January 24, 2020

« Magnificent easy to assemble (just the feet) ... i am 78 years old and i could handle this piece of furniture all by myself despite a certain weight. i am delighted with my acha. »
« Magnifique facile à monter (juste les pieds) ... j?ai 78 ans et j?ai pu manipuler ce meuble toute seule malgré un certain poids. Je suis ravie de mon acha. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Philippe D. from Monchecourt, France, the January 21, 2020

« Magnificent !! »
« Magnifique !! »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Marie-paule M. from Moissy Cramayel, France, the January 09, 2020

« Very practical quality furniture. i love »
« Meuble de qualité très pratique. J'adore »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Colette L. from Hombourg-haut, France, the January 06, 2020

« Beautiful »
« très beau »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sanaa R. from Ris Orangis, France, the January 01, 2020

« Excellent »
« Excellent »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Nathalie T. from Paris, France, the December 27, 2019

« Meets expectations. very beautiful piece of furniture. »
« Conforme aux attentes. Très beau meuble. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Justine G. from Rabastens, France, the November 29, 2019

« Perfect. »
« Parfait. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Estelle S. from Cournon D Auvergne, France, the November 27, 2019

« Conform to the description. nice rendering. i recommand it »
« Conforme à la description. Joli rendu. Je le recommande »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Olivier N. from Quinssaines, France, the November 18, 2019

« Good product consistent, well protected good quality. it just misses a small screw on the magnet plate but nothing serious »
« Bon produit conforme, bien protégé de bonne qualité. Il manque juste une petit vis sur la plaque aimantée mais rien de grave »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Elodie M. from Blaîn, France, the October 25, 2019

« Excellent »
« Excellent »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Martine C. from Saint-junien, France, the September 11, 2019

« Very beautiful furniture in solid wood »
« Très beau meuble en bois massif »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Caroline M. from Almayrac, France, the September 10, 2019

« Very satisfied with the tv cabinet. very well amballe »
« Très satisfaite du meuble TV. Très bien amballe »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Doriane C from , , the August 29, 2019

« A superb piece of furniture, corresponding in all respects to what i expected after seeing it in the photo. already assembled, it only remains to screw the feet and fit the shelves (expertly packaged and protected). only problem: the furniture tends to tip over when all the doors are open. »
« Un meuble superbe, correspondant en tout point à ce que j'attendais après l'avoir vu en photo. Déjà monté, il ne reste plus qu'à visser les pieds et emboîter les étagères (savamment emballées et protégées). Seul hic : le meuble a tendance à basculer lorsque toutes les portes sont ouvertes. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to respond to our satisfaction survey and are delighted that the furniture meets your expectations. Your opinion is precious to us, in a constant concern of improving the design of our furniture, we send the information back to the product department. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction et sommes ravis que le meuble corresponde à vos attentes. Votre avis nous est précieux, dans un souci constant d'amélioration de la conception de nos meubles, nous remontons l'information auprès du service produits. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Eliane D from , , the August 29, 2019

« Great. complies with photos. »
« Super. Conforme aux photos. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to respond to our satisfaction survey and are delighted that the furniture meets your expectations. Your opinion is precious to us, in a constant concern of improving the design of our furniture, we send the information back to the product department. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction et sommes ravis que le meuble corresponde à vos attentes. Votre avis nous est précieux, dans un souci constant d'amélioration de la conception de nos meubles, nous remontons l'information auprès du service produits. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Eliane D. from Saint Germain Les Arpajon, France, the August 29, 2019

« Great. complies with photos. »
« Super. Conforme aux photos. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to respond to our satisfaction survey and are delighted that the furniture meets your expectations. Your opinion is precious to us, in a constant concern of improving the design of our furniture, we send the information back to the product department. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction et sommes ravis que le meuble corresponde à vos attentes. Votre avis nous est précieux, dans un souci constant d'amélioration de la conception de nos meubles, nous remontons l'information auprès du service produits. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Doriane C. from Angers, France, the August 29, 2019

« A superb piece of furniture, corresponding in every way to what i expected after seeing it in photo. already mounted, it remains only to screw the feet and nest shelves (cleverly packaged and protected). only problem: the furniture tends to tip when all doors are open. »
« Un meuble superbe, correspondant en tout point à ce que j'attendais après l'avoir vu en photo. Déjà monté, il ne reste plus qu'à visser les pieds et emboîter les étagères (savamment emballées et protégées). Seul hic : le meuble a tendance à basculer lorsque toutes les portes sont ouvertes. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, We thank you for taking the time to answer our satisfaction survey and are pleased that the furniture meets your expectations. Your opinion is valuable to us, in a constant effort to improve the design of our furniture, we go back to the information with the product service. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction et sommes ravis que le meuble corresponde à vos attentes. Votre avis nous est précieux, dans un souci constant d'amélioration de la conception de nos meubles, nous remontons l'information auprès du service produits. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Mahdi V. from Bremen, Deutschland, the August 07, 2019

« We use them as sideboards under the tv »
« Wir nutzen sie als Sideboards unter dem TV »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Sinan K. from Wolnzach, Deutschland, the June 25, 2019

« Is in the dining room with us. you can use it as a tv cabinet or as a sideboard. very nice piece of furniture very high quality. »
« Steht im Esszimmer bei uns. Mann kann es als Tv Schrank oder auch als Sideboard verwenden. Sehr schönes Möbelstück sehr qualitativ. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Corinna W. from Bonn, Deutschland, the June 18, 2019

« The sideboard is functional and well made. a nice and unusual piece of furniture. »
« Das Sideboard ist funktional und gut gearbeitet. Ein schönes und ausgefallenes Möbelstück. »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Ursula U. from Munich, Deutschland, the February 03, 2019

« Everything fits »
« Passt alles »

Comment on the website Tikamoon.de, Automatically translated from German > See the original reviewSee the translated review
Arnaud C. from Marcq En Baroeul, France, the August 04, 2018

« Beautiful, meets expectations »
« Beau, conforme aux attentes »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Laila D. from Courbevoie, France, the January 10, 2018

« Magnificent »
« Magnifique »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Julia d from Barcelona, Spain, the June 02, 2020

« Complies with what is seen in the photographs, good finishes »
« Cumple con lo visto en las fotografías, buenos acabados »

Comment on the website Tikamoon.es, Automatically translated from Spanish > See the original reviewSee the translated review
jean michel c from Douai, France, the June 02, 2020

« Good value for money »
« Bon rapport qualité prix »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
sylvie v from Bourg En Bresse, France, the April 27, 2020

« Sorry package not yet unpacked. i have to move »
« desolee colis pas encore défait. Je dois déménager »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Corinne S. from Cormeilles En Parisis, France, the September 04, 2019

« Beautiful original product. »
« Beau produit original. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Corinne S from , , the September 04, 2019

« Beautiful original product. »
« Beau produit original. »

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Franck G. from Thiais, France, the August 02, 2018

« Beautiful, well amballer and protect in a box well padding, for that matter. the design is nice, qualitative and practical to use. i recommend.small shell one of the foot etatit striped and so the brass had more about 2cm ca beautiful painting gold color! »
« Beau, bien amballer et proteger dans un box bien rembourer, pour ca bravo. le designe est sympa, qualitatif et pratique a l'usage. je recommande.petite coquille un des pied etatit rayé et donc le laiton avait plus sur 2cm ca magnifique peinture couleur or! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for your return, if you want it do not hesitate to contact our customer service on 08.05.69.69.02 (free call) to tell us the problems encountered on your furniture. cordially
Bonjour, nous vous remercions de votre retour, si vous le souhaitez n'hésitez pas à contacter notre service clients au 08.05.69.69.02 (appel gratuit) afin de nous indiquer les soucis rencontrés sur votre meuble. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Laetitia V from Thilouze, France, the March 25, 2020

« Very nice piece of furniture, however lack of depth for storing home cinema, ps4 etc ... we had to redo the holes in the back of the furniture .... not very well thought out for a tv stand for the price »
« Tres beau meuble,cependant manque de profondeur pour y ranger home cinéma, ps4 etc...on a du refaire des trous à l'arrière du meuble....pas très bien pensé pour un meuble télé vue le prix »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for taking the time to answer our satisfaction questionnaire. The Tv Liv furniture is pre-drilled at the back for the passage of the wires, however we remain attentive to our customers to continue to develop our furniture, it is for this reason that we will not fail to reassemble the information from our manufacturing department. Regards Camille
Bonjour nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire de satisfaction. Le meuble Tv Liv est pré-percé à l'arrière pour le passage des fils, cependant nous restons à l'écoute de nos clients pour continuer de faire évoluer nos meubles, c'est pour cette raison que nous ne manquerons pas de remonter l'information auprès de notre service fabrication. Cordialement Camille

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Anthony G. from Bruges, France, the November 05, 2019

« Very good product.i am just disappointed with the finish because on the presentation picture on the site internent she is mate and on delivery the furniture is rather brilliant. »
« Très bon Produit.je suis juste déçus de la finition car sur la photo de présentation su site internent elle est Mate et lors de la livraison le meuble est plutôt brillant. »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for taking the time to leave us an opinion on your purchase. The furniture Liv is tinted in the mass, being from a craft production rendering can vary between the model photographed on the site and the product received. That's why we offer free return within 30 days, so you do not have to keep an article that does not fully meet your expectations. Our customer service is at your disposal at 0 805 69 69 02 (free call) to inquire about the terms of return. Regards,
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre achat. Le meuble Liv est teinté dans la masse, étant issu d'une fabrication artisanale le rendu peut varier entre le modèle photographié sur le site et le produit reçu. C'est pourquoi nous proposons le retour gratuit sous 30 jours, afin que vous ne soyez pas contraint de conserver un article qui ne correspond pas totalement à vos attentes. Notre service clients est à votre écoute au 0 805 69 69 02 (appel gratuit) pour vous renseigner sur les modalités de retour. Cordialement,

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Antonio E. from Saint Aubin Sur Scie, France, the November 01, 2018

« Very nice design, but very bad finish too! »
« Très beau design, mais très mauvaise finition aussi! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we are sorry for the inconvenience, we understand your disappointment and offer to send us pictures so that we can open a file SAV. Your photos will allow us to trace the information to the service concerned. cordially
Bonjour nous sommes navrés de la gêne occasionnée, nous comprenons votre déception et vous proposons de nous adresser des photos afin que nous puissions ouvrir un dossier SAV. Vos photos nous permettrons de remonter l'information auprès du service concerné. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sophie M from Saint Didier De Formans, France, the July 06, 2020

« I can not give a note i still have not received the 2 month voucher, lost by the deliveryman apparently after complaint the delivery service therefore recommends, at his expense my nice piece of furniture, until then ok but tikamoon contacts me again and says that there is out of stock and therefore 6 weeks of waiting, it really requires the patient ... or lack of seriousness i do not know. we will see if i receive it one day ... »
« Je ne peux pas donner une note je l ai Toujours pas reçu au bon de 2 mois , Égaré par le livreur apparement Après réclamation Le service de livraison recommande donc ,à ses frais mon joli meuble , jusque là Ok mais Tikamoon me re contacte et me dit qu il y a rupture de stock et donc 6 semaines d attente ,, ça demande vraiment de la patiente ... Ou manque de sérieux je ne sais pas .on verra si je le reçois un jour ... »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, Thank you for taking the time to leave us a notice on your order and we are sorry for this concern encountered during delivery. Following the loss of your package by the carrier, our customer service has offered to resend your furniture within 6 weeks, it is currently being restocked, or reimbursed. Sincerely, Julie Tikamoon
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre commande et sommes navrés pour ce souci rencontré lors de la livraison. Suite à la perte de votre colis par le transporteur, notre service clients vous a proposé la réexpédition de votre meuble sous 6 semaines, celui-ci étant actuellement en cours de réapprovisionnement, ou son remboursement. Cordialement, Julie Tikamoon

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sarah L from , , the April 19, 2019

« Non-conforming color attention read the descriptions well »
« Couleur non conforme attention lisez bien les descriptions »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, we appreciate your feedback. The Tv Liv furniture is indeed black, our customer service contacts you in order to offer you the satisfaction guarantee. cordially
Bonjour, nous vous remercions de votre retour. Le meuble Tv Liv est en effet noir, notre service clients prend contact avec vous afin de vous proposer la garantie satisfaction. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sarah L. from Marseille, France, the April 19, 2019

« Non-compliant color attention read the descriptions »
« Couleur non conforme attention lisez bien les descriptions »


Julie from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for your return. The Tv Liv furniture is indeed black, our customer service will contact you to offer you the satisfaction guarantee. cordially
Bonjour, nous vous remercions de votre retour. Le meuble Tv Liv est en effet noir, notre service clients prend contact avec vous afin de vous proposer la garantie satisfaction. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Sarah G. from Marseille, France, the November 02, 2018

« I do not know because still not delivered! »
« Je n'a sais pas car toujours pas livré !!! »


Julie from Tikamoon answered :
Hello we thank you for your return, our customer service to set up the exchange of your furniture following the receipt of damaged furniture. cordially
Bonjour nous vous remercions de votre retour, notre service clients à mis en place l’échange de votre meuble suite à la réception du meuble endommagé. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review
Regis C. from Saint Brieuc, France, the June 15, 2018

« Furniture arrived damaged. the color does not look like the one in the picture at all. »
« Meuble arrivé abîmé. La couleur ne ressemble pas du tout à celle sur la photo. »


Justine from Tikamoon answered :
Hello, we thank you for your return on the problems encountered on your TV furniture, the customer service has not been informed we invite you to contact us to open a file sav. cordially
Bonjour, nous vous remercions de votre retour quant aux soucis rencontrés sur votre meuble Tv, le service clients n'ayant pas été informé nous vous invitons à nous contacter afin d'ouvrir un dossier sav. Cordialement

Comment on the website Tikamoon.com, Automatically translated from French > See the original reviewSee the translated review

Product details
Material : Mango
Dimension : W 147 x D 35 x H 60 cm
Weight : 35.7 kg

 

3 swinging cupboard doors - 1 removable shelf: H 16 x W 45 x D 28 cm - pre-drilled for cables: diam. 5.5 cm

Removable metal legs: H 20 cm - screw-on, screws supplied

 

Assembled furniture, base to be assembled

Shipping
Available - Delivery within 6 weeks
Delivery : £49.90
> Small Parcels: (less than 35 kg)
- Delivery via Parcelforce to your door
- Driver will leave a card on delivery attempt

> Large & Heavy Items:
- 2-Man delivery into the room of choice (up to 2nd floor)
- The delivery company will contact you to book a delivery slot
- Deliveries from Monday to Friday between 8:00am-9:00pm
Product care

To preserve, clean and revive the shine of your wooden furniture, we advise you to simply use a dust remover.

Learn more : our furniture maintenance guide





The Loop Mirror 40 x 30
The Loop Mirror 40 x 30
£59
Casatera Jute Rug by Artiside 120 cm
Casatera Jute Rug by Artiside 120 cm
£59
Liv Mango Coffee Table 80
Liv Mango Coffee Table 80
£265
Liv Mango Sideboard
Liv Mango Sideboard
£745
The Teodor Vase 18
The Teodor Vase 18
£19
Zenaka Square Wenge Side Table 80
Zenaka Square Wenge Side Table 80
£119
Simëon Metal and Marble Side Table
Simëon Metal and Marble Side Table
£109
You might also like
Ruben Teak TV Cabinet 155
Ruben Teak TV Cabinet 155
£649
Oscar Oak TV Stand 240
Oscar Oak TV Stand 240
£1,585
Metric Sheesham TV Stand
Metric Sheesham TV Stand
£699
Teak TV Unit  Jonàk 140
Teak TV Unit Jonàk 140
£375
Multimedia Yong Mahogany TV Unit 150
Multimedia Yong Mahogany TV Unit 150
£449
Thaki Black Mahogany TV Stand 140 cm
Thaki Black Mahogany TV Stand 140 cm
£449
Oak TV unit 150 Pola
Oak TV unit 150 Pola
Flash Sale -10%
£639 £715